Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg udligne betalinger mellem privat og erhvervskonto?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Baggrund:

Jeg skal købe medarbejderaktier, som jeg har valgt at gøre gennem et holdingselskab.

Jeg har nu fået oprettet et holdingselskab og skal have oprettet en erhvervskonto.

Spørgsmål:

Må jeg overføre beløbet fra min privatkonto til min arbejdsplads og kan jeg efterfølgende "udligne" mellem min privatkonto og erhvervskonto? Dette er fordi jeg ikke har min erhvervskonto oprettet endnu.

Eller skal jeg vente til jeg har en erhvervskonto eller er der en alternativ måde at lave betalingen til min arbejdsplads på?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46673
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du kan godt lægge ud privat og så bliver det kortfristet gæld i holding som udlignes når du betaler tilbage

Husk ejeraftale, ellers kan du stå med et holding der nok koster dig over 10.000 kr om året (lovpligtig arbejdsskadeforsikring reg dir uanset oms og løn, erhvervskonto og certificeret regnskabsprogram - ud over evt hjælp til årsrapport og selvangivelse, og nogle aktier du ikke kan komme af med men heller ikke har nogen indflydelse for
Husk også ret prisfastsættelse af disse aktier som ikke bare kan modtages til kurs pari Medarbejderes køb af aktier - info.skat.dk 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)