Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indfortoldning

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg et vigtiger sted at kigge er hele det "flow" du har. Hvis det hele står og falder med 20-30 min der koster så meget, ville jeg som hovedregel lægge 2 timer oven i Handlingselskabets normale arbejdstid.

der skal nærmest bare en fugl på landingsbanen til for at din tidsplan ellers skrider. Men lige den del er svær at læse ud af det setup du har beskrevet

Tilmeldt 16. May 24
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:34
tidslinjen er:

afgangsdag:

16:00-16:30 modtager faktura og andre relevante dokumenter de sendes til Speditøren som forestår indfortoldning.

23:00 fly lander, vare håndteres

Ukendt for løb indtil kl 09:00-11:00 hvor varen som hoved regel er frigivet. hvis kl. bliver over 13 koster det voldsomt i ekstra udgifter.

målet er at sikre frigivelse inden kl 08:00 og det burde efter min bedste overbevisning være muligt.

Jeg må indrømme jeg ikke helt forstå hvorfor det ikke er muligt at sikre denne proces bedre, men ingen parter involveret kan give svar på hvad det er der giver problemet. Alle siger det ikke er ved dem tiden spildes, Men med den tidsramme er det jo klart at der er nogen som ikke giver den gas.
Tilmeldt 16. May 24
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:43
til sammenligning, kan jeg få en garanti i Billund om at vare er frigivet og udleveret inden for 3 timer fra flyet lander. problemet er bare at der fra min oprindelse ikke er fly de rigtige dage til BLL
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12678
Skrevet kl. 16:35

Har du prøvet at at tale direkte med den pågældende handleren om situationen?  Personligt ville jeg tage fat i operations manager hos handleren for at høre hvad muligheder der er.

Er der noget veterinær kontrol på dine vare?

Kunne en alternativ mulighed være at finde et andet flyselskab og dermed en anden handler?

Hvad land kommer varerne fra ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)