Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekskæreste kræver min bil tilbage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Feb 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Står i denne ærgerlige situation at min ekskæreste har lavet en retsag mod mig. Det drejer sig om en bil i beløbet 15.000kr som jeg ejede.

Jeg gik og kiggede på en anden bil som kostede 35.000, hun fortalte så at jeg kunne låne pengene af hende som jeg manglede til den nye.

Det var rigtig dejligt så det takkede jeg ja til.
Da jeg så fik solgt min egen forærede hun bilen til mig i gave.

Vi er ikke sammen mere og hun har nu hevet mig i retten på min oprindelige bils pris (15000) og på at jeg skal betale moms af min gave( den anden bil) fra hende.

Begge biler står/stod i mit navn, og har på beskeder hun har givet mig den i gave. Det er ikke oprettet noget gældsbrev eller lign.

Nogle der kan hjælpe om hvilke( hvis nogle ) retigheder hun har til min gamle bil? Bilen til 15000 er købt inden vi kendte hinanden

Mvh Mike
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine biler ingen ret - hun vil nok hævde det var lån og hvis gave, har I så indberettet det og har du betalt skat af den? (ikke nærtstående)

Du skal helt enkelt have en jurist til at gennemgå det og være med i retten så du ikke får forkludret ting endnu mere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hun kan ikke give dig bilen i gave, og derefter kræve, at du skal betale for den, eller skal betale moms. 

Sådan hænger verden ikke sammen.

Du må gerne sende mig en mail på info@not-allowed.dk så skal jeg gerne tage et uforpligtende kig på sagen

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)