Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hordan kommer jeg lige ud over scene kanten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

ved godt jeg har spurt om noget med en cafe det bliver ikke til noget men så har jeg ander planer
da jeg er nu også har et PA lyd anlæg både med mixer og højtaler mm samt en DJ pult men det er ikke så stort bare ca 300 watt
og det skal da ikke samle støv men hvad gør jeg smartest det skal jo tjene penge til udvigelse og andet
men aner ikke hvordan jeg kommer ud over den berømte scene kant
men det lyder merklig med alle de spørsmål og dumme ide men en af dem må da gå i opfydelse for mig
eller er jeg helt gal på den
tak for jers tid og tålmodighed
Tilmeldt 28. Dec 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er jeg helt galt på overskriften så hjælp mig med dan så 

 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan

Start med at find ud af hvad du gerne vil - læg en plan, kontakt lidt forskellige i branchen :).

Så skal det nok lykkes for dig :-)

//Mathias

Tilmeldt 28. Dec 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej tak for svaret
nu har jeg fået svar på mine spøgsmål med hensyn til mit PA anlæg samt lille DJ som de siger enste måde er enden at arbejde selv eller indgå et sammen arbejde med en eller fler og for jeg er lidt skarp om dette er forde jeg overhoved ikke har nogen former for job = ingen intjæning og nu hvor jeg har anlæget trode jeg så det vlle være nemt at starte noget op selv og begynde at tjene penge nej det er kan man så ikke for det er mage om også denne brance
jeg har før hen kørt lastbil i 25 år men der er heller ingen ting at få og nu hvor alder er hvor den er ville jeg ad prøve noget andet så som at være selvstændig men det kan så heller ikke lykes det dender sku med jeg må kommunne og få kontant hjælp

Fra Ribe
Tilmeldt 9. Jan 24
Indlæg ialt: 5
Fra  Nordic Tipi ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med dig. Overvej at kigge på disse tre skridt:

Markedsundersøgelse:
Undersøg markedet for DJ-tjenester i dit område. Hvem er dine potentielle kunder? Er der efterspørgsel efter DJ-tjenester til begivenheder som fester, bryllupper eller virksomhedsarrangementer?

Opret en online tilstedeværelse:
Lav en hjemmeside eller en social medieprofil, hvor du kan vise dit udstyr, tidligere arrangementer og eventuelle referencer. Dette kan hjælpe med at opbygge troværdighed og tiltrække potentielle kunder.

Netværk:
Deltag i lokale begivenheder, mød andre i branchen og skab forbindelser. Måske kan du samarbejde med eventplanlæggere eller andre professionelle, der har brug for lyd og DJ-tjenester.
Tilmeldt 28. Dec 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ok tak for det jeg er mega ny her i Silkeborg og jeg har forgæve forsøgt at komme ind på forskillig spillesteder som frivillig men det er som om nej nej vi gider ikke hjælpe nye ind i faget som lyd mand og har en facebook side SC-Sound skal nok få sat mit udstyr op og tage billeder mm, men det er som om det mega op af bakke alt hvad jeg for tager mig, ingen ting lykks for mig nu.

men må bare kæmpe vider med de middler jeg har, kommer ikke med en hjmmside for der kommer nogle penge ind på konto for den er tom nu 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)