|
har skrevet en mail til dig.. kig eventuelt også min nyere tråd: |
Hej Home Supply
Jeg vil gerne købe det limegrønne SMEG køleskab til 9.995,- hvis I stadigvæk har det. Hvor holder I til henne og leverer I til kunder?
Mvh
jasacs
Debat
|
har skrevet en mail til dig.. kig eventuelt også min nyere tråd: |
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
|
Hej Home Supply Jeg vil gerne købe det limegrønne SMEG køleskab til 9.995,- hvis I stadigvæk har det. Hvor holder I til henne og leverer I til kunder? Mvh jasacs |
|
Hejsa,
Mvh. Kristoffer |
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
|
heii
har i stadig det grønne er meget intrasererrt i det......... evt hvor befinder det sig |
|
Hejsa, Hvis du læser ovenstående svar, kan du se at skabet er solgt ;)... Kig evt. forbi vores hjemmeside, vi har andre retroskabe og mange andre billige hvidevarer til salg... www.kpa-company.dk |
|
vi er interesserede i at byde på cremefarvet smeg .vi byder kr 6000.Venter at høre fra jer hurtigst muligt .
Mvh Chili |
|
Tråden er meget gammel og skabet er derfor solgt for længst :) .. Vi kan tilbyde dig en lav pris på et fakbriksnyt, men ikke til 6.000 Kr. - det er langt under kostpris.. se på http://www.kpa-company.dk eller skriv en mail til mail@kpa-company.dk |