Meget fint webshop generelt, og godt man kan se Jeres kontaktoplysninger i bunden.
Toppen er helt blank bortset fra logoet til venstre.
Kunne man forestille sig at man udnyttede pladsen til højre og evt i midten til at gøre kunderne mere trygge? Fx ved et telefon logo med Jeres nummer og åbningstider, evt. nogle andre logoer til Jeres betalingsudbydere, online anmeldelser, evt. hvornår i sender næste gang med et post logo hvis i bruger postmord. Betalingsmuligheder med visa osv kan evt. flyttes derop.
Søgefunktionen virker lidt "out of place"
Betalingsfunktion: Kunne man overveje ikke at have så mange muligheder? Måske bare en enkelt der hedder kort.
Ville placere søgefunktion/logo/menu/Indkøbskurv knap/stort forside billede mere brugervenligt. På forsiden på computer skal jeg scrolle langt ned for at se de første produkter.
Ville overveje at få nogle farver? Den er meget hvid/grå/sort.
Antal stjerner på produkterne ville jeg fjerne, når de ikke bliver brugt og print/email/pdf funktionen.
Nu ved jeg ikke hvad du har lavet din hjemmeside i men den virker desværre ikke helt up-to-date. De fleste har en forventning til en shop i dag som det er lidt svært at se komme til udtryk på din side.
Du bør overveje i stedet at anvende fx shopify med et kendt tema, så får du meget forærende og din side vil hurtigt komme til at virke mere troværdig og professionel. Herudover rigtig flotte produkter du har, hvordan er du blevet så god til at arbejde med læder ?