Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab og skatteregnskab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en lille ApS firma. Jeg arbejder som konsulent via mit firma med omsætning ca. 1 million pr år og jeg er kun en ansatte.

Der sker ikke så meget andet. Derfor overvejer jeg at indberette mit regnskab til virk mig selve i stedet for betale 7000 kr for et revisor. Det er nok ret kedelig for ham også at brug tid på det.

Er der noget der har erfaring med det ? Kigger myndighederne ekstra godt igennem hvis man som privat selv sender regnskab i stedet for revisor.

I andre ord, hvad er fordele og ulemper med at sende regnskabet selve.

bh

Zeni

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis har fravalgt revisor på virk, er der ingen krav til hvem der skal lave eller indsende regnskabet.  Var jeg dig ville jeg få en bogholder til at lave og indsende dit regnskab, der er vist ingen grund til at bruge en dyr revisor på det. 

Tilmeldt 7. Nov 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Mange tak for svaret. Jeg tror der mangler et par ord her "Hvis har fravalgt ...."

Hvem kan framelde ? Revisor eller mig ? Jeg kan ikke husk om jeg har fravalgt noget....

vh
Zeni
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det diskuteres om myndigheder giver mere luft til revisor, men jeg tror ikke de officielt udmelder det. Det er dog klart, at man jo angiver ved alm virksomhed, om man har fået hjælp - og hvis . om det er af revisor osv

Jeg ville bare finde en økonomidygtig person med ApS indberetninger og få hjælp og ikke nødvendigvis en godkendt revisor.

Har du ikke gjort det før, ville jeg ikke gøre det selv