Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til Revolut som bank for erhverv - Ulemper?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen. Godt man har AminoSmile

Har fået gang i Lunar privat plus konto, utrolig let.

Dog synes jeg de har en del tekniske fejl ang. ansøgning til Business. Fx virker deres tilmeldingsknapper på app.lunar.dk kun i Firefox browseren. Og ansøgning i appen går fast efter to forsøg i slutningen, progressbaren står stille. Afventer at teknisk support ser på det.

 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Arvid Jacobsen:

Tak igen. Godt man har AminoSmile

Har fået gang i Lunar privat plus konto, utrolig let.

Dog synes jeg de har en del tekniske fejl ang. ansøgning til Business. Fx virker deres tilmeldingsknapper på app.lunar.dk kun i Firefox browseren. Og ansøgning i appen går fast efter to forsøg i slutningen, progressbaren står stille. Afventer at teknisk support ser på det.

 

det er i alle fald ikke et problem jeg har set brok over på de hundrevis af FB indlæg om lunar jeg har set, så det ville jeg tror var lidt tilfældigt - jeg testede lige i edge uden at helt afslutte (da jeg ikke skal have en sådan konto) og hang ikke  - I appen ved jeg ikke hvor man søger, jeg har kigget i min alm Lunar privat konto app og kan ikke se tilmelding til erhverv fra den, men jeg kan sige, at jeg ikke har oplevet den ikke virke, og heller ikke i de mange Lunar indlæg på FB i f.eks IVN hvor der vel er nogle stykker næsten hver dag, set problemer med app
 
Derimod laaaang ventetid på ansøgning om erhvervskonto pt let 4 uger 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det ender med Revolut Business som jeg har klar. Har talt med GLS og man kan godkendes til at betale med IBAN. Så er der Google annoncering som vel også kører IBAN? 

Selv betaling af MOMS ser ud til at være muligt, Skat skriver: Betal til os fra en udenlandsk konto. IBAN-nummer: xxxxxx. Import og dansk indkøb er med kreditkort.

Hvis man som jeg har webshop med Stripe og PayPal (ingen fakturas kun gebyrer) og ikke behøver udskrive fakturas. Hvad er så problemet? Vil være godt at vide.

Går også ud fra at nemkonto ansøgning med vitterlighedsvidner godkendes inden en måned?

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at skabe mere forvirring, men jeg ville se på Wise / Transferwise de er billige, hurtige og det virker bare.

Stadig samme problem med FI KORT selvf.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

fionix:

Ikke for at skabe mere forvirring, men jeg ville se på Wise / Transferwise de er billige, hurtige og det virker bare.

Stadig samme problem med FI KORT selvf.

de kan jo være nemkonto, men jeg synes ikke de er rigtigt gode som BANK - de er rent faktisk en overførselsservice som jeg ser mere som tilskud til en alm god daglig bank - men ja - de kan være nemkonto som jeg husker det

Jeg vil mene, at det er svært at klare sig godt - så snart en virksomhed er oppe hvor man kan leve af den, uden dansk bank hvis kunder og leverandører er danske. Det må I alle fald være prioritet et og ikke standses af 3-5000 kr

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

fionix:

Ikke for at skabe mere forvirring, men jeg ville se på Wise / Transferwise de er billige, hurtige og det virker bare.

Stadig samme problem med FI KORT selvf.

Wise sidder på penegne i flere dage. Hvis du laver en overførsel fredag eftermiddag fra Wise er den hos modtager Tirsdag. Gør du det samme på Revolut så er pengene hos modtagerbank indenfor typisk 30 minutter. 

Wise har til US kontoen et ABA touting nummer der gør det lettere for Amerikanske banker, men de har elendig kundeservice.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget sluder, så må det være din bank du bruger. Eller noget andet.

Jeg kan lave overførsel som er i Danske Bank, Nordea og Jyske bank samme dag som jeg laver dem.

Revolut er det samme, så det må være religion.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er mere interesseret i at høre om Revolut er OK :)

Er Revolut for besværlig, eller skal man som John vist klogt siger satse på noget dansk og betale hvad det koster, man kan jo trække udgiften fra. Lunar ansøgning kan her vise sig at gå igennem om nogle uger, ellers B plan Revolut med visse ulemper. 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Arvid Jacobsen:

Jeg er mere interesseret i at høre om Revolut er OK :)

Er Revolut for besværlig, eller skal man som John vist klogt siger satse på noget dansk og betale hvad det koster, man kan jo trække udgiften fra. Lunar ansøgning kan her vise sig at gå igennem om nogle uger, ellers B plan Revolut med visse ulemper.

Revolut er fantastisk til alt der kan betales med debetkort eller som SEPA overførsel, det virker bedre end eks. Nordea til valutakonti.... MEN DKK betalinger til danske leverandører er problematisk.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, tak for input. 

GLS siger man kan betale IBAN, man skal bare søge om det.

Hvad for leverandører er der problemer med?

Jeg køber stort set bare med kreditkort.

Men min shop har også PayPal erhverv shop betaling og høsten kan ikke umiddelbart oveføres til Revolut da min danske Paypal åbenbart kun opererer med danske bankkonto numre. 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)