Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onemoneyway

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der har erfaring med ovenstående?

Et firma i netværket har ansøgt om erhvervskonto og er "forhåndsgodkendt"!.

Der skal upfront betales 500 GBP. Inden en rådgiver kan tage kontakt. Så tager oprettelse med dansk REG.NR og KONTONUMMER 15 - 20 dage.

Vi har i formiddag søgt overalt, Finanstilsynet, Google, mv. Der er ikke dansk CVR. NR., men "dansk" telefonummer. Der skal fremsendes kopi af el-regning/telefonregning, lønsedler for ansatte osv, osv.

Der er en afvisningsprocent på 5%. Netværkeren har spurgt til en bekræftelse på, at hvis selskabet kommer ind i de 5%, at så bliver de 500 GBP tilbagebetalt, den er ikke modtaget. Derimod er der kommet en rykker på beløbet!

Så inden de 500 GBP måske slippes, så ville det være interessant at høre om, der er aminoer, der kender til ovenstående.

Der er også et månedsgebyr på 49 GBP, der skal betales for 12 måneder af gangen.

Alle vores lamper blinkede og klokker lød som et klokketårn.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

3S har netop sendt besked til kunder med følgende tekst

Effective 60 days from today, we will no longer be supporting local DKK Local and DKK NemKonto accounts. As a result, your local DKK account numbers will no longer be operational from 02 January 2024 

Det er jo ikke samme som Onemoneyway men som jeg ser det, er det nok risiko for at gå samme vej, for der er ingen af dem som er godkendt som andet end e-pengeinstitut

DE har så svaret mig følgende for nogle måneder siden, og jeg TROR let det ender på samme måde, de mister kontonr og så ryger MP tilknytning også, (helt som de ikke fik ok til nets) så jeg ville være forsigtig som du beskriver det - absolut
De skrev

we are working with our correspondent bank to enable NemKonto for our Danish clients, that is a possibility and should be available during the nearer future. The client can either do it themselves or get assistance from their account manager.

Yes, we have many clients that use Mobilepay Business without any issues.

Right now we are unable to support payment auto service, but our development team are looking into it and are in dialogue with Mastercard who purchased the corporate services from Nets about a possible solution.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Tak for fremsendte.

Vi foretog lige et opkald til FT, da de åbnede kl. 12.00.

De er ikke godkendte i DK af FT.

Vi bad om at betaling af gebyr, skulle stoppes. Nu ser vores netværker, at vi havde ret.

Tusind tak, John.

Han vil gerne give et par flasker vin for dit, som han siger, det gode los i r...n han manglede.

Tilmeldt 2. Nov 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John Hannover,

Først og fremmest tak for at du tog kontakt til os tidligere på året og nævnte os i dit blogindlæg, det er vi rigtig glade for.

Vi er, som du nævner her, også blevet gjort bekendt med, at 3S Money ikke kommer til at tilbyde dansk konto og registrerings nummer fra 1 Januar, men det er utvetydigt ikke noget der kommer til at påvirke OneMoneyWay.

OneMoneyWay kommer fortsat til at tilbyde lokal clearing i Danmark i gennem vores samarbejdspartner, herunder dansk konto og registrerings nummer.

Hvad der sker hos 3S Money kan vi ikke kommentere på, men det kommer ikke til at påvirke os. Det vil vi gerne slå fast.😊

Til Pythonrap, vil du venligst sende en mail til support at onemoneyway.com så vil vi rigtig tage en snak og finde en løsning der gør dig mere sikker på, at benytte dig af os.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

OneMoneyWaySupport:
Hej John Hannover,

Først og fremmest tak for at du tog kontakt til os tidligere på året og nævnte os i dit blogindlæg, det er vi rigtig glade for.

Vi er, som du nævner her, også blevet gjort bekendt med, at 3S Money ikke kommer til at tilbyde dansk konto og registrerings nummer fra 1 Januar, men det er utvetydigt ikke noget der kommer til at påvirke OneMoneyWay.

OneMoneyWay kommer fortsat til at tilbyde lokal clearing i Danmark i gennem vores samarbejdspartner, herunder dansk konto og registrerings nummer.

Hvad der sker hos 3S Money kan vi ikke kommentere på, men det kommer ikke til at påvirke os. Det vil vi gerne slå fast.😊

Til Pythonrap, vil du venligst sende en mail til support at onemoneyway.com så vil vi rigtig tage en snak og finde en løsning der gør dig mere sikker på, at benytte dig af os.

super at I er med her

Så i jeres pris ligger en helt alm dansk konto - reg og konto.


Er der også dermed Mobilpay direkte forbundet? og

Kan nets leverandørservice / PBS tilbydes?

Hvordan er det jeres pris for en konto til EMV eller ApS ser ud idag år 1 - og er det samme år 2?

Dette billede er svar fra Finanstilsynet - som svarer I ikke kan være NemKonto, men er det gammelt (ved det er fra tidl 2023)  og ændret siden?


tak for jeres engagement

John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Nov 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John,

Ja, I vores priser får man en dansk konto med tilhørende dansk registrerings og kontonummer.

Mobilepay kan vi ikke pt. understøtte (som vi kunne tidligere på året), men der arbejdes på en løsning hertil. Vi melder ud i det nye år hvordan det går med opsætning hertil. (Og vi krydser fingre for at kunne tilbyde det i Q1 2024, igen)

PBS/Leverandørservice understøttes ikke.

Vores billigste løsning er 49 GBP i måneden (419DKK dagskurs) - pris for anden år er det samme.

NemKonto kan tilkobles, og bliver tilkoblet på alle kunder, der ønsker det. Opsætningen er lidt teknisk, men det fungerer.

Hvis du har flere spørgsmål skal du være velkommen til at skrive på support @ onemoneyway.com, så vil vi med glæde besvare dine spørgsmål. 😊
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

OneMoneyWaySupport:
Til Pythonrap, vil du venligst sende en mail til support at onemoneyway.com så vil vi rigtig tage en snak og finde en løsning der gør dig mere sikker på, at benytte dig af os.

Hvorfor skal jeg det, det er jo ikke mig, men i i vores netværk der har prøvet Jer.

Der er fundet en anden løsning til langt under det halve af Jeres gebyrer.

Nu er vi jo vendelboer og når vi så efterfølgende støder på 4 andre firmaer, sjov nok med samme gebyrer og samme succes rate!, så bliver vi mistænkelige. Og det hjalp da heller, da FT sagde "hold dig væk"!. Heroppe bruger een paragraf, når det gælder sådan noget som her: § DSF.

Tilmeldt 10. Nov 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du venligst dele denne løsning der langt under halv pris ift one money, da jeg også var ved at oprette mig hos dem, men er glad for jeg fandt tråden her inden..
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke kan få en alm. dansk bankkonto skal man virkelig passe på hvad man går ind til, for der er flere virksomheder p.t. som har opdaget desperationen hos de små virkskomheder og svindler dem til at betale store summer for en konto som de aldrig får.

OMW virker dog fint nok, og eneste løsning for mange til at få konto-reg nummer i Danmark.

Så vi er vidst heldige at der findes onemoneyway, for ellers var der kun Revolut og wise tilbage.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)