Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og Billig reg. revisor søges!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære aminoer,

Ja, nu er det jo ikke fordi I her på det seneste har været specielt snakkesagelig i forbindelse med de af mig oprettede tråde, men her får I så lige en chance mere! ,-)

Jeg står sammen med et par partnere over for at skulle starte en virksomhed indeholdende 2 holdingselskaber og et driftsselskab.

Vi er i den forbindelse interesserede i at høre hvor stor en sum penge vi ca. skal regne med at skulle aflevere til en reg. revisor?

Hvis der er en af jer som desuden ligger inde med en mailadresse på en rigtig god og billig reg. revisor, så hører vi da også gerne fra jer.

Venlig hilsen,
Kasper
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:32
Hej Kasper,

Jeg kan måske hjælpe dig - se www.medard.dk (!). Jeg samarbejder både med advokat og revisor,
og kan hjælpe med at få det formelle papirarbejde på plads, samt revisor-accept på at kapitalen
er til stede i Jeres selskab.

Hiv fat i mig hvis du vil have flere info!.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 23:24
Jeg kan tippe dig telefonisk, for det afhænger jo også af hvor du bor. qua vore forbindelser over landet via www.ditselskab.dk har vi en del gode referencer.
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:39
Vi arbejder hovedsageligt for registrerede revisorer, advokater og andet godt folk og jeg har herigennem en hel del revisorer jeg kan henvise til, som samtidig har kontakt til en god skatterådgiver

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)