Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil man betale for??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg skriver fordi jeg er ved at starte en hjemmeside op med password adgang, hvs i ved hvad jeg mener.

jeg vil gerne lave en hjemmeside hvor folk betaler et lille beløb. for at få adgang til hjemmesidens fulde indhold.

jeg kan se ideen i det, fordi jeg har gode mulighedder for markedsførring af hjemmesiden. Men det jeg gerne vil have, er lidt inspiration til  hvilket folk kunne være interreseret i at betale for på nettet.

Tænker lidt i banen at man betaler 25 kr ca og så for man adgang til en masse spille tricks eller måske roulette systemer, ved det ikke helt da der er så mange roulette og spille tricks på f.eks qxl. Men håber i kan komme med nogen positive ingangdvinkler på hvad man vil kunne have på såen en side hvor der er bruger betaling og om det skal være et engangsbeløb brugeren betaler eller et beløb kunden betaler for hvergang.

håber i kan hjælpe..Smile 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:07

Hej

Hvis du kigger på de sider, som lever af brugerbetaling, dba.dk, Boligportal.dk, diverse bilsider etc., så har de (mindst) én ting til fælles. De leverer et dynamisk brugergenereret indhold. Du foreslår en side, som tilbyder tips om roulette systemer, hvilket for mig lyder som et statisk centralt produceret indhold... Det er svært at få folk til at betale for det. Der er 1.000-vis at selvbestaltede eksperter inden for stort set alle områder, så hvis du skal have folk til at betale penge for din "rådgivning", så skal du altså have opbygget en enorm troværdighed.

Her er en artikel om, hvorfor alt på nettet er gratis (stort set): http://www.wired.com/techbiz/it/magazine/16-03/ff_free?currentPage=all

Tilmeldt 2. Mar 08
Skrevet kl. 10:13
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:17

Tusind tak fordi du gav dig tid til at svare - jeg dropper ideen igen. :)

Tilmeldt 2. Mar 08
Skrevet kl. 11:18

Jeg synes da ikke, at du behøver at droppe idéen, men du skal bare finde ud af, hvordan du kan levere værdi, som folk vil betale for. Bare fordi andre ikke kan finde måder at gøre det på, betyder jo ikke, at der ikke er en måde :-) Det er bare ikke lige noget, som ligger lige til højrebenet. Jeg siger bare, at du lige så godt kan gøre dig selv den tjeneste, at se på hvordan dem, der rent faktisk lever af brugerbetaling, skruer deres koncepter sammen. De baserer det typisk på dynamisk brugergenereret indhold. Så hvis du kan finde et område, hvor du kan koble to målgrupper sammen, så den ene genererer indholdet, mens den anden betaler for det, så er der muligheder. Problemet er selvfølgelig at finde et område, som ikke er konsolideret endnu. Hvis jeg var dig, ville jeg tænke i mashups (altså kombinationen af applikationer, som giver et nyt indhold med ny værdi).  Held og lykke med det.

Venlig hilsen
Lars Clausen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)