Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Net butikken Balloner.nu ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gilleleje
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på www.balloner.nu net butikken, er den brugervenlig eller brugerfjensk?

Med venlig hilsen

Jack Juul

eShop Gruppen

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:11

Flot side synes jeg, men det generer mig at man skal tilbage til forsiden hvis man vil vælge en ny form for ballon, hvorfor har du ikke de forskellige ballontyper i en menu, som man kan tilgå uanset hvor på siden man befinder sig?

Og så kan man kun komme tilbage til forsiden ved at trykke på logoet eller trykke tilbage i ens browservindue...

Heller ikke særlig brugervenligt..... :)

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 09:00

Generalt set synes jeg ikke, at den er brugerfjendtlig. Og designet er flot. Men jeg er enig med Lone i, at typerne bør være i en fast menu.

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:17

Udmærket side, men jeg synes, det vil være mere brugervenligt, hvis man kan få oplyst prisen på fragt i indkøbskurven - altså inden man har tastet sin adresse osv. ind.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:28

Hej Jack,

Mit første indtryk af din side er at grafikken er rigtig flot, og man kan se der er lagt energi i den. Produkterne bliver præsenteret flot, med gode store billeder.

Der er nogle ting jeg måske synes der kunne arbejdes lidt med.

En af dem er som de andre også nævner, en menu hvor man kan se de forskellige kategorier. Jeg kan godt forstå at man prøver at lave noget nyt, med fx ikke at have en menu i venstre side, problemet er bare at alle efterhånden har vendet sig til at kategorier netop er der. Hvis en kunde nu ikke var så bekendt med at handle på nettet, tror jeg ikke kunden vil kunne finde ud af at klikke på logoet eller linket "Butik" for at komme tilbage forsiden for at vælge en anden slags produkt. Brugervenlighed går jo ud på at gøre det så "smertefrit" og nemt for kunden som muligt. Du kunne eventuelt smide teksten "Information" på forsiden ovenover de forskellige kategorier, og så smide en menu ind hvor "information" er nu.

En anden ting er, når du fx er inde under en kategori som fx:

http://www.balloner.nu/index.php/cPath/51_58

Her kan du se de forskellige balloner, men for at købe dem bliver du nød til at klikke på "Vis mere". En ide kunne være at give kunden mulighed for allerede at smide ballonerne i kurven her. 

Håber du kan bruge ovenstående.

Med venlig hilsen
Jacob Wulff 

PS. Der er kommet nye logoer til VISA og VISA Electron. Du kan finde de nye logoer her: http://www.pbs-international.dk/5B4CE2EF-FC07-401A-8906-D741B3DDAD26.W5Doc

Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:23

Hej Jack

Jeg synes det ville øge brugervenligheden en hel del hvis du lagde en menu ind i venstre side. Det virker irriterende at man "mister" menuen når man først er kommet ind i en kategori. Al den informationstekst virker lidt "kvælende" og uoverskuelig, fordi det står ud i en køre. Du kan evt. forkorte budskabet, ved at sætte det op i punktform. Overvej hvad det er du vil have til at falde i øjnene på kunden. 

Ellers flot ballon design.....

mvh

lisa 

www.lisa-b.dk - din online livstilsbutik 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:22

Tusind tak for jeres feedback det var meget givtigt, jeg har nu fortager en del af de rettelser som i har forslået. Endnu engang tak for hjælpen.

Et lille tip hvad angår designet: stort set alle de grafiske elementer har jeg købt for meget små penge via http://www.istockphoto.com , det er en genialt billed portal. Hvor man kan købe sig til grafikken hvis ikke man selv har de helt store grafiske evner :)

Med venlig hilsen

Jack Juul - eShop Gruppen

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 17:51

Hej Jack

Jeg klikkede på et tilfældig produkt og fik følgende kommentar i indkøbskurven "Produkter markeret med *** findes ikke på lageret i det ønskede antal.
Du kan stadig købe dem, og derefter se hvad vi kan levere når du kommer til kassen."

Det jeg har markeret med fed skrift lyder lidt som om man er med i et lotteri. Hvis ikke produktet er på lager, så bør det nok være mere tydeligt på siden hvor man bestiller det fra (at det så lugter af en stardard oscommerce tekst er så noget andet:)

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)