Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterlån/ Sponsor

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. May 23
Indlæg ialt: 8
Fra  Naidas univers Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer hver især.
Jeg er i fuld gang med at få bygget min barnedrøm op, om at få en lille butik med brugskunst, spirituelle fakta samt ting og sager. At være kreativ og indrette samt udsmykke da jeg har et godt netværk til denne del.

Jeg søger Hende/Ham som ville hjælpe mig til at udfører dette. Jeg søger et mindre lån/sponsorat på 200.000kr til at kunne gøre dette.
Jeg er helt med på ingenting er gratis i denne verden og jeg er også med på at vi skal indgå en aftale som giver jeg en god deal.

Jeg vil bare så gerne dette her og har allerede fundet den perfekte lokation og det sortiment som ville passe perfekt til den butik jeg ønsker.
'
Jeg håber at du/i kan se det store hele for mig i det her da det virkelig er noget jeg brænder for og virkelig noget jeg elsker højt.

Lad os evt. tage en god snak omkring alting. Og om det er noget du kan se er en god sød lille investering for dig.

Jeg krydser fingre og håber på at der sidder en derude med en god fair mulighed.

Ser fremtil at hører fra rette vedkommende.

Dbh. Nanna Schmidt
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at skyde din ide ned men der skal mere tekst på, hvad vil du sælge osv 

Tilmeldt 11. May 23
Indlæg ialt: 8
Fra  Naidas univers Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med dig.
Og tak fordi du vil komme input. 🙏
Okay det jeg ville sælge er blandt andet søde små vindfang, krukker , væfgpynt. Epoxy statuer homemade, hjemmelavet duftelys, drømmefangere , søde små nøgle ringe , søde glas figurer mm.
Samt krystaller,. Jeg har ikke prøvet sådan et opslag her før. Men blev henvendt hertil af en fra Facebook som fortalte om siden og jeg skulle give det et skud🙏🤗
Samt opbyggelse af den campingvogn jeg har fået til at bygge om til start shop 🙏 som jeg kan kører rundt med til messer, markeder mm. 🤗


Så jeg krydser 100% fingre.

Tak for din kommentar, stor hjælp!

Og er super meget åben for at al hjælp.
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

det var så lidt, og håber det gav lidt hjælp og overvelse til hvordan du måske ville komme lidt videre. Men det er ikke let at finde nogle der vil investerer desværre men der er måske bedre mulighed her end på forskellige andre medier vil jeg selv sige, der er noget der hedder kapital øverst på siden, og sådan som jeg forstår det.

Så sidder der investorer der som måske kunne tænke sig at investerer i din forretning, håber det hjælper dig på vej til mere vejst og held og lykke med projektet og håber at det lykkes for dig. Godt du er i gang det er altid godt hvis man søger investeringer vil jeg selv sige, fordi så er du ud over rampen og mangler bare lidt hjælp rundt omkring. Men vil sige der er mere eller mindre hjælp og hente her inde da der er masser af brugere på dette site. Så det er bare med at spørge på sitet, så håber  jeg de vil tage godt imod dig i hver fald. Men forsat god dag og held og lykke med det.

Tilmeldt 11. May 23
Indlæg ialt: 8
Fra  Naidas univers Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hermed lavet en forretningsplan i PDF fil. Vil du evt. se den og læse den igennem og komme med din mening omkring den? Jeg har brug mange timer... Og er nu blevet blind på den. 
Har tænkt mig at lave et power point over det vare sortiment jeg allerede har og det som jeg mangler. 

 

Dbh. Nanna

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desværre ikke forstand på forretnings planer desværre men du kan prøve at sende min en privat besked her inde så kan jeg godt prøve at kigge på den, også se om jeg kan hjælpe dig lidt i den retning også er villig til at prøve i hver fald. Og vil gerne hjælpe hvis jeg kan så du er velkommen til at sende mig en privat besked her på siden også kan jeg kigge på den skal nok lad vær med at sende den videre hvis det er det 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nans90:

Jeg har hermed lavet en forretningsplan i PDF fil. Vil du evt. se den og læse den igennem og komme med din mening omkring den? Jeg har brug mange timer... Og er nu blevet blind på den. 
Har tænkt mig at lave et power point over det vare sortiment jeg allerede har og det som jeg mangler. 

 

Dbh. Nanna

du kan i alle fald, om du har lyst, se mine synespunkter på hvordan en god forretningsplan kan se ud http://johnhannover.blogspot.dk/2014/10/forretningsplan-og-budget.html 

Det er svært at få investor til det du vil. Overvej at gå til familie og venner og ellers start lidt blidere eller senere, jeg tror desværre det er op ad bakke at hente de penge til det formål fra alm ekstern investor - MEN god vind med det helt sikkert

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. May 23
Indlæg ialt: 8
Fra  Naidas univers Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt du skriver i din forretningsplan er også i min. 

Er helt klar over hvordan den skal skrives. 

Men tak for hintet dog. 

Jeg tror og håber på at der er en derude der.kan lide min ide

 Familie har jeg intet af og venner kan ikke træde til, det er forsøgt ellers havde jeg ikke prøvet her. 

Men jeg er dog nysgerrig hvorfor er det at min drøm ikke er relevant for en ekstern invenstore ..? Er det fordi det er potte og planter mm det drejer sig om og ikke håndværk og hård jord. 

Jeg er uddannet som grossist indenfor vvs, kloak og stål. 

Om nogen ved jeg hvad hårdt og beskidt arbejde er!!! Så fortæl mig her? Hvorfor er min drøm ikke relevant i forhold til at få et iværksætter lån til opstart af varmepumpe firma som også var på tegnebrættet? Der har jeg leverandør aftaler, bemanding osv. 

Men nej jeg vil faktisk det her! Da det er det der mangler her på lolland falster og jeg ELSKER! 

Så nu spørg jeg endnu engang hvorfor? :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi den type shops ofte har ganske ringe overlevelse tidsmæssigt. Jeg udelukker intet, men det er ikke et let område for en ekstern investor (det ville en VVS grossist som nystartet givet i øvrigt heller ikke være)
Investorer er meget mere for viste resultater - hun kan sgu - end forretningsplaner for vanskelige områder - start op - vis omsætning der stiger osv - så letter det frem for ide-niveau. Du har sikkert set løvernes hule og der set lidt af betydningen af at have vist resultater og ikke kun ide

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. May 23
Indlæg ialt: 8
Fra  Naidas univers Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg ikke du siger? 

Kender til flere som har levet af dette i flere år? 

Her kommer det jo an på hvordan man sælger varen samt relationen til netværket ??? 

Det sammen med vvs grossisten her handler det 100% om relation og handlinger samt hvordan man endelig sælger varen. 

Lige præcis vvs er der nok og lave af og hele tiden arbejde da ALLE har brug for vand og varme eller opbyggelse af hus. 

Jeg ved ikke hvad din baggrund er, og hvad du har lavet før eller er uddannet som. Men det er ikke helt rigtigt hvad du fortæller med de forskellige markeder. 

Jeg tænker at hvis man knokler for sit, så skal det nok lykkes i det store hele. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)