Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring (fiverr & upwork)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt at arbejde som Freelancer på Fiverr og Upwork som content writer og jeg har allerede tjent ret godt på dette (omkring 20.000 kr). Problemet er bare at jeg slet ikke har styr på bogføring. Er der andre der arbejder på disse platforme som kan hjælpe?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du CVR?
Så skal det bogføres som indkomst fra det land Fiverr og Upwork betaler fra og dermed som ydelsessalg til USA hvis det er USA med moms i rubrik C ydelser som jeg husker det - og ellers som EU salg hvis de er fra et EU land og der skal du have deres momsnummer og indberette på hvert af deres momsnummer i EU moms på nummeret hver måned og samlet i rubrik B 

Er du blot CPR så skal de sikkert indberette det i deres eget land på dit navn og adresse mm  og du skal i alle fald selv føre regnskab og så er du ude i at skulle selvangive i årsooplysning og forskud under udenlandsk indtægt. Her skal du være momsreg så snart du kan se du kan ramme 50t på nogen 12 mdr periode så gør det senest ved salg på 4000 kr per måned, ellers kan du få moms+ bod af alt salg inden momsreg

Få endeligt orden på det hurtigt - god vind med det  gode salg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)