Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen som har nogle gode innovative forretningsider ?
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har er par stykker, vil du høre?

Tilmeldt 3. Jun 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det vil jeg meget gerne.. 🙂
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok, her er idé nr 1:

Salg af beklædning, eksempelvis hættetrøjer, t-shirts, street-wear etc. i små til middelstore kollektioner. 
kundegruppen tilhører generation snowflake, og består af den yngre generation, specifikt dem der ikke har en original tanke, talent og som er for dovne til at lave et stykke arbejde. De popper op flere gange ugentligt og spørger efter leverandører af netop det produkt jeg nævner indledningsvis. 
Der er mulighed for mersalg/spin-off umiddelbart. Der kan sælges en WordPress hjemmeside og hjælp til revision som eksempel.

Der er tale om et one-stop-shop for segmentet, der “altid har drømt om at have en webshop med tøj” men som ikke lige har gidet yde en indsats.

Når kollektionen er solgt, hjemmesiden er sat op og spørgsmål om revision besvaret er det bare at vente, for så kan hele lageret købes tilbage til stærkt reduceret pris, når kunden indser, at salg af beklædning i konkurrence med Ellos, Zalando og generelt alle, der har gidet sætte sig ind i basale emner, ikke er en levedygtig forretning.

Herefter kan samme kollektion sælges til næste håbefulde “iværksætter

Hvad synes du?

Tilmeldt 3. Jun 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en rigtig god idé. Min største erfaring er ikke lige i tøj branchen. Men der er da noget lige at tænke over! 🙂
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:

Hvad synes du?

Man kunne også lave et online forum hvor generation snowflake kunne pitche idéer, og så kunne mavesure boomere skyde idéerne ned. Det ville selvfølgelig være en konkurrent til Amino.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en god idé. Så kunne samme forum adressere forskellen på boomer-generation (1946-1964) og generation X (1965-1979). Det ville være perfekt for dessert-generationen, som kunne lære noget.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)