Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af leverandør?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. May 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har siden 2021 drevet en online virksomhed hvor jeg bestiller produkter fra to leverandører i Europa. Den ene leverandør har jeg gentagende gange haft problemer med. Jeg bestiller og betaler for mine varer men når jeg modtager min bestilling er der altid en masse varer der mangler. De fleste gange har jeg fået enten pengene tilbage for de manglende vare eller fået beløbet reduceret ved næste køb. De sidste to gange har jeg dog oplevet at der er manglet utrolig mange varer og en hel palle hvor firmaet påstår at de har sendt varerne. Jeg har prøvet at kontakte dem utallige gange og de vil hverken svarer, sende mine penge retur eller give mig et link til pakkerne. Hvad gør man i sådan en situation?
Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Først ville jeg spørge pænt, præcis som du har gjort. 

Derefter ville jeg opgøre et krav på mangelende ydelse/varer for betaling og sende afsted. Hvis der stadig ingen respons kommer, ryger kravet til inddrivelse.

Tilmeldt 19. May 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skrevet pænt og sendt en lang liste med pris på alle de varer jeg har betalt men ikke modtaget også svaret han med " i dont know about that list but we sent you the package". Dette er jo løgn da jeg hverken har modtaget en pakke eller et tracking nummer og nu er der intet svar og han lægger på når jeg ringer.

Hvordan sender man til inddrivelse sådan hvis du vil skære det ud i pap for mig?
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

doni0039:
Hvordan sender man til inddrivelse

Du henvender dig til en advokat eller inkassovirksomhed som opererer i eller har samarbejdspartnere i leverandørens land.

Tilmeldt 19. May 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Mange tak for hjælpen. Jeg har lige kontaktet et inkassofirma så jeg venter svar fra dem.
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inkasso er desværre en branche med en del brådne kar, så husk at læse deres handelsbetingelser grundigt inden du indgår en aftale.

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker til du er på sporet af en god løsning. Hvis du har brug for inputs eller andet, endelig spørg. Inkasso kan være en jungle at navigere i, som Karsten også pointere.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten:
inkassovirksomhed
Det er med sikkerhed ikke en løsning. En advokat er en løsning han vil også være i stand til at få vurderet sagen fra begge sider, da der jo med rimelig sandsynlighed er anden side end den som trådstarter fremstiller, men det får Advokaten afdækket.

Nu mener jeg også vi mangler at vide hvor mange penge det drejer sig om, det skal jo også med i ligningen før man begynder at bruge advokat.

Hvis om ikke andet, så ville jeg få skrevet ned, hvad, hvornår og hvor meget. Starte bilen og så køre ned og besøge dem. 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra PC REPARATION I KØBENHAVN
Tilmeldt 7. Apr 23
Indlæg ialt: 31
Fra  PC Service Center Rødovre Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøg på diplomatisk og venlig vis et snakke med leverandøren

Hvis det ikke hjælper finder du en advokat /indrivelsesvirksomhed som opererer i virksomhedens land. 

Du kan med fordel vælge en international virksomhed som både har afdeling i Danmark og i modpartens land. Det kan hjælpe en del på kommunikationen frem og tilbage :) 

PC SERVICE CENTER - EKSPRES REPARATION AF PC & MAC

6 computerværksteder fordelt i København & Nordsjælland Smile

Vi udfører alt indenfor reparation af computer .

Vi tilbyder mac reparation på 1 time.

Tilmeldt 19. May 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, beløbet er 9.800 kr som firmaet skylder. Jeg forsøger at finde en advokat hvis firaet fortsat ikke vil svare, returnere beløbet eller sende varerne.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)