Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MobilePay på Shopify

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej godtfolk, vi er lige ved at launche et nyt produkt på shopify og skal også ha MobilePay op og køre. I den forbindelse kigger jeg på Adyen og ville høre om der er andre der allerede har erfaringer med at bruge MobilePay på Shopify og hvilken PSP (betalingsleverandør) i er endt med at bruge. + point hvis nogen har specifik erfaring med Adyen.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt QuickPay med gode resultater. Det er en god udbyder med fair priser. Det er nemt at tilkoble forskellige produkter og en god kundeservice. Jeg har også arbejdet med Reepay, som er mindst lige så gode og kan det samme.

Udfordringen kommer ved Shopify's priser for at bruge en ekstern betalingsudbyder. De ændrede for et halvt års tid siden sin praksis således de nu tager en andel af omsætningen på sitet ligemeget hvilken udbyder man bruger. Det har de teknisk set altid haft ret til, men ikke gjort tidligere. Så reglerne er de samme - nu håndhæver de dem blot.

Derfor er den bedste løsning ofte at bruge Shopify payments hvis man bruger shopify. Man skal i hvert fald kunne dokumentere at MobilePay og Dankort giver en markant højere omsætning end hvis man havde brugt den interne betalingsgateway, for at det giver mening. Dankort tror jeg personligt ikke gør meget ved konverteringsraten i dag, hvor MobilePay måske godt kan være det værd.

Løsninger kunne også være at bruge Shopify til der er konverteringer, hvorefter man går over til et andet system for at få MobilePay. Det kan være bedre at få lanceret i en fart i stedet for at bygge det perfekte site med alle detaljer på plads. Det kunne også være at gå over til WooCommerce der er en del billigere at bruge, og hvor du kan bruge egen udbyder uden ekstra gebyrer.

Sidst; Jeg har aldrig selv lykkes med at integrere MobilePay direkte i Shopify, og tror fortsat ikke de understøtter det. Jeg har dog hørt om andre der har fået gjort netop det, hvorved de kan nøjes med dobbelte gebyrer når MobilePay benyttes, men slippe ved kortbetalinger. Det kræver dog nok en del custom kodning, og kommer an på hvilke ressourcer i har i teamet.

Held og lykke med projektet. Jeg håber det kan bruges.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)