Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste SEO plugin for Shopify?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Soldout Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger et plugin til mine Shopify side, som kan hjælpe med at optimere vores seo, lave site maps m.v. 

Er der nogle som har en god erfaring med et plugin?

Dbh.

- Victor

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitemap laver Shopify selv. Faktisk kan Shopify de mest grundlæggende ting out-of-the-box. 
til det øvrige og mere “hardcore” SEO vil jeg til enhver tid vælge et eksternt system. Enten ahrefs eller Semrush (afhængigt af dit behov)

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Du kan finde flere gode SEO-plugins til din Shopify-side, som kan hjælpe med at optimere din side for søgemaskinerne. Her er to muligheder, som kan være nyttige for dig:

1. SEO Manager: Dette populære plugin til Shopify kan hjælpe med alt fra metadataoptimering til sitemap-generering. Du kan også overvåge din side's ydeevne og få forslag til forbedringer.

2. Yoast SEO: Et andet godt valg til din Shopify-side er Yoast SEO. Det er en populær plugin, der oprindeligt blev lavet til WordPress-sider, men er også tilgængelig på Shopify App Store. Det hjælper dig med at optimere din side's metadata, URL'er, titler og beskrivelser og meget mere. Yoast SEO giver også en detaljeret oversigt over dine tekniske SEO-problemer.

Som en sidste bemærkning vil jeg anbefale Yoast SEO, da jeg selv har brugt det med gode resultater. Det er let at installere og bruge, og det tilbyder også et stort bibliotek af ressourcer og tutorials til at hjælpe dig med at forbedre din side's SEO. I WordPress bruger jeg selv en blanding af All-In-One SEO og MorningScore. Tror ikke førstnævnte dur til Shopify, men jeg tror faktisk godt morningscore kunne. Det er et genialt værktøj, der dog ikke fungerer som et plugin. De har 14 dages prøveperiode, så prøv det og se om ikke det kunne være løsningen på dine problemer.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

RankMath er værd at overveje

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gibraltar
Tilmeldt 21. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Fra  TakeMarket Ltd Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Yoast er en irriterende spammer af bibelske proportioner dog..
Fra Gibraltar
Tilmeldt 21. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Fra  TakeMarket Ltd Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
- Som nævnt tideligere RankMath (rankmath.com), som er gratis og værd at nævne.

- Premium plugin (ikke gratis), er WPMU DEVs SmartCrawl Pro:
wpmudev.com/project/smartcrawl-wordpress-seo/

- SmartCrawl findes også i WordPress plugin biblioteket med en gratis version:
wordpress.org/plugins/smartcrawl-seo/
men det betalte version er bedre.
Tilmeldt 24. Apr 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
mange tak
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)