Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi leder efter en ny maskin-/el ingeniør til et spændende iværksætter projekt!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle,

Vi er på udkig efter en dygtig maskiningeniør med en iværksætterånd og passion for innovation.

Jeg er selv uddannet robotingeniør og har to erfarene partner - en angel investor - der har ejet flere succesrige virksomheder gennem tiden og en maskin/el ingeniør. Sammen har vi i de seneste to år arbejdet på at udvikle en lagerrobot med stort markedspotentiale. Vi har modtaget en overvældende positiv respons og stor efterspørgsel på vores produkt. En investeringsgruppe har endda udtrykt interesse i at investere 15 millioner DKK i projektet, så snart vi genererer omsætning.

Vores produkt er stort set færdigudviklet, men vi ønsker at foretage de sidste forbedringer og løsninger for at sikre, at det er helt klar til at indtage markedet.

Du kan se vores produkt på videoen fra for to år siden, men der er naturligvis blevet foretaget forbedringer og ændringer siden da. Vi arbejder på at færdiggøre vores nye video materiale. Man må åbentbart ikke dele URL her, så det er lidt svært at dele videoen, men jeg sender den gerne privat.

Hvis du eller nogen, du kender, er interesseret i at blive en del af vores spændende projekt, er du velkommen til at kontakte mig her.


Med venlig hilsen,


Rasmus
Tilmeldt 23. Oct 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg meget gerne høre mere om :) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)