Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af FLOW & Power BI

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har en virksomhed hvor jeg ønsker at etablere digital flow styring.   Med andre ord har jeg på konsulent niveau medarbejdere, som gennemfører de samme processer igen og igen for kunder. Det er stort set de samme processer der kører for alle kunder. 

Vi kan dele det op i hovedprocesser, og så nogle underprocesser. Min plan er at digitalisere dette via eksempelvis microsoft, så en færdiggjort process/subprocess automatisk initierer den næste process. Alt sammen skal jeg kunne holde øje med på et ledelsesdashboard, så jeg også kan følge op på manglende flow, og tilpasse ressourcer og afhjælpe problemer.

Ideen her omkring at programmere et flow skal også hænge sammen med en database indeholdende en masse data som også skal kunne visualiseres via power BI etc. - hvor kunder skal have adgang.

Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at finde det rigtige produkt og det rigtige firma som kan hjælpe mig med at programmere dette ? Det er vigtigt for mig, at vi går med "proven technology" dvs gerne i Microsoft 365 regi.

Kom frisk med jeres forslag.

Mvh

//Peter

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi har udviklet flere dashboards til forskellige data typer vi bruger. Men skal være helt ærlig, jeg forstår ikke hvad "du vil koble sammen med hvad" ud fra din post. Hvis du vil have reel hjælp til selvhjælp så skal du af med mere information. Hvis du vil købe dig til mere hjælp jamen så send mig en email på Thomas@aboutweb.dk, men du skal stadigvæk fortællle mig mere om hvad du faktisk gerne vil opnå, og med hvilke datatyper og hvorfra :) Utroligt meget kan opnåes med PowerBI men, ikke uden at vide hvad der skal kobles sammen og præsenteres hvordan :)

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har hjulpet små samt nogle af de største virksomheder med tilsvarende opgaver, idet jeg har hands-on erfaring med alle dele af en opgave som denne. Jeg er meget pragmatisk og kan hurtigt skabe værdi for brugere og virksomhed.

Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis vores kemi passer og den geografiske afstand ikke er for stor.

Du er velkommen til at sende mig en besked gennem Amino, hvis du tror, at jeg kan bidrage med noget.

/Jan

Tilmeldt 30. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Først og fremmest fedt, at du vil digitalisere - det er klart vejen frem og muligheder hertil er uendelige. 

Som de andre siger, så er dataspecifikke opgave ofte svære at gennemskue uden nærmere info og follow-up spørgsmål.

 

Generelt:
- Hvis du allerede har dataen placeret i en database, så ville jeg ikke hente hjælp eksternt (dyrt).

- Kan i løse det in house med lidt google og YouTube, hvis ja = søg hellere løsninger på google. Der er utrolig meget information at finde, hvis du/I trods alt har lidt teknisk kunnen.

Når du snakker Microsoft, snakker du så Access eller er du mere over i cloud Azure Data Explorer eller som GCP – Google Cloud Platform?


Rigtige mange spørgsmål og rigtige mange løsninger.


Vi giver gerne to timers gratis rådgivning – så vi kan høre mere om din problemstilling samt at du kan høre mere om os.



Bedste hilsner 

Patrick 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 20
Indlæg ialt: 31
Fra  Transformio Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende, og der findes jo et hav af værktøjer der kan understøtte de automatiseringer du nævner.

Et godt startpunkt vil være - hvis ikke allerede er gjort - at kortlægge de relevante processer med BPMN 2.0 (Business Process Modeling Notation) eller alternativt UPN (Universal Process Notation) hvis der skal være mere simpelt.

Derefter vil det også være gavnligt at formulere en produktvision, med de to ting i hånden, ville du lettere kunne komme i gang med din markedsafsøgning.

Jeg vil selvfølgelig også gerne tage en uformelt snak med dig, hvis du gerne vil have ovenstående uddybet.

Den bedste hilsen
Anders
Transformio

Fra Sønderborg
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick. 

Tak for dit svar på mit indlæg.

Inden jeg forsyner dig med mere info. Hvad hedder din virksomhed ? Har du en hjemmeside ?

Mvh

//Peter Holst

Fra Sønderborg
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas 

Har netop sendt dig en email. 

Mvh

//Peter 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vil du sende mig dine kontaktoplysninger ?

Mvh

//Peter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)