Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystaret virksomhed

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 20. Feb 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen,

Jeg er ved at starte en virksomhed op som skal sælge sportsudstyr. Primært skadeforebyggende. I den forbindelse har jeg et lille lager samt kontor. Jeg vil høre om der er nogle af jer der har forstand på el løsninger eller evt en virksomhed i kan anbefale i forhold til hjælp med det? Jeg vil som så mange andre gerne minimere mine omkostninger bedst muligt.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe1992:
I den forbindelse har jeg et lille lager samt kontor. Jeg vil høre om der er nogle af jer der har forstand på el løsninger eller evt en virksomhed i kan anbefale i forhold til hjælp med det

Det er totalt uklar hvad det er du søger hjælp til. 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du råd til hvor du kan finde en billig elaftale?

Tilmeld dig elforbundet.dk - det er nok det billigste du i sidste ende kan støve op. Jeg tror dog ikke du sparer bemærkelsesværdigt meget ift. bare at tage en billig elaftale som Nettopower.

Og omvendt - jeg er ikke sikker på det er en EL aftale du søger, men det var min første tanke.

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg at hun efterspørger en billig løsning til kontor og lager. 

Fra Valby
Tilmeldt 20. Feb 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Næh det kan jeg da egentlig godt se jeg ikke har været særlig god til at beskrive. Men ja som Casper skriver så er det en elaftale jeg søger. Kan forstå der kan være forskel på udbyderne og på den måde kan der vel være noget at spare ved at vælge den rette udbyder. Derfor søger jeg hjælp til at finde den rette udbyder af en elaftale.
Fra Søvind
Tilmeldt 21. Feb 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Signe, hvis du gerne vil spare penge er du velkommen til at kontakte mig på 29 29 01 13
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:
Nu tror jeg at hun efterspørger en billig løsning til kontor og lager. 

Vi kan ikke bruge tror til noget - trættende man skal gætte hvad folk mener med deres spørgsmål. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Amanda:
hvis du gerne vil spare penge

Hvorfor må vi andre ikke høre din guldkorn til at spare penge - Totalt useriøst. 

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg tage Netto Power hvis det skal være nemt og hurtigt. De har vist vundet prisen flere gange i træk som det billigste selskab. Ellers tilmeld dig Elforbundet.dk - derinde kan du læse mere om "foreningen". Den er jeg selv med i og da folk betalte 5-6 kr pr. kW gav jeg 1,5 krone som det dyreste. Det steg lidt op mod jul, men har ikke set på regningerne. Jeg er dog ret sikker på at hvis du har et lille kontor og lager, så snakker vi få hundrede kroner at spare. Så det skal være fordi du virkelig vil skære ind til benet at det er tiden værd.

Hvis du var en stor produktion eller et større kontorfællesskab så jeg større værdi i det - men ja, det er mine to bud :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Søvind
Tilmeldt 21. Feb 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Det må du også gerne Ravn, du er da også velkommen til at kontakte mig, jeg vil helst ikke lave reklame herinde Big Smile
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)