Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får i lavet alle de billeder til jeres flotte hjemmesider?!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med at få lavet en professionel hjemmeside.. vi har fundet stor hjælp af en god ven!
Det handler jo om at trække på alt det gratis netværk man kan.. men desværre har vi ingen ven som kan tage professionelle billeder til vores hjemmeside.. hvordan har i andre aminoer gjort det?
Nogen der kender til en billig fotograf man evt. kan bruge eller.. hvordan fungere det?

Venlig Hilsen

Christina

Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:30

Hej Christina

Ved ikke hvor i landet du er, men jeg kan anbefale BP Fotografi ApS.

God kvalitet til fornuftige priser...

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Saigon
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:22

http://www.mwc.vn - Professionel & Unik Webdesigns/Webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:48

Hej Christina!

Hvor er det forfriskende at I er igang med at få lavet en professionel hjemmeside og vil have lavet professionelle billeder, samtidig med at I trækker på det gratis netværk - Mig bekendt lever professionelle af deres arbejde Wink
Jeg vil meget gerne sende dig nogle referencer fra mit firma, da vi har lavet meget lækre produktfoto, som nok skal kunne vælte jer omkuld :)

Det ville hjælpe, hvis du kunne fortælle mig, hvilken slags billeder der er tale om?
Klik ind på mit site www.nicosialonghi.com og klik under Foto - Så kan du se lidt om de områder vi bevæger os rundt i.

Ser frem til, at høre fra dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:53

hej!

Jeg er desperat i nød, med hensyn til "kapital" for at få en ny shop oppe og køre.. 

Derfor kan jeg hjælpe dig med billeder til jeres hjemmeside for en god pris.. faktisk meget god pris..

skriv til mig, så finder vi ud af noget.. laver gerne nogle eksepler for dig så du kan vurdre kvaliteten..  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)