Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CV, Linkedin profil og ansøgning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er ikke god til at lave CV, skrive en ansøgning, hvad skal der staa etc ? LInkedin profil lave den 'interessant'?

Alt det der selvfede som folk skriver om sig selv det er ikke mig.

Men jeg vil gerne finde andet at lave og kunne godt have brug for at faa det gaaet igennem af en som sidder med saadan noget tildagligt.
Optimeret CV, Linkedin profil og hvordan man skriver selve ansøgningen.

Har set YT vidoer men jeg vil høre om I kender til folk der hjælper til med saadan noget og kan anbefale en eller flere ?

Mange tak

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug chatgpt til at starte med. Derefter hvis du googler lidt rundt på det, så findes der en del virksomheder som tilbyder at skrive både CV og ansøgninger for en

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Brug chatgpt til at starte med. Derefter hvis du googler lidt rundt på det, så findes der en del virksomheder som tilbyder at skrive både CV og ansøgninger for en

Hej,

Tak

jeg er slet ikke med paa chatgpt ? Hvad mener du der ? Har googlet det og giver ikke meget mening ?

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ChatGPT er en fancy AI der er er rimeligt god til at skrive tekster og hjælpe en med basalat set alting.

Chat.openai.com, opret en bruger koster gratis, og spørg løs :) Feks giv den din data

"mit navn er bla bla, jeg er xx år gammel, jeg har arbejdet med bla bla, osv osv osv osv, kan du lave det om til et cv" Wupti, så har du et godt udgangspunkt.

Du kan endda kopiere job opslaget du vil ansøge til

"Kan du lave en mig perfekt ansøgning til dette job opslag

Job opslagstekst her"

Boom, så har den skrevet en ansøgning for dig, og den husker hvad du tidligere har skrevet om dig selv hvis du beder den om det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)