Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimer SEO og SoMe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har startet en ny virksomhed, der laver plantebaseret takeaway 🌱

Vi skal have genereret det meste af vores salg igennem vores hjemmeside og med Wolt, Just Eat og andre som samarbejdspartnere.

Hvem kan man få til at hjælpe med SoMe og SEO uden, at man skal omlægge huslånet?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har mod på det, så kan du lære noget om SEO selv, det koster lidt tid og giver dig bedre indblik i dine kunder.

Det første jeg ville anbefale at gøre, at finde ud af hvad dine kunder søger når de skal finde frem til dit produkt.

 

Her er et glimrende blogindlæg som beskriver emnet:

https://www.impactextend.dk/viden/kunderejsemapping-saadan-identificerer-du-brugernes-samtale-med-google/

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pølse Kompagniet:
Hvem kan man få til at hjælpe med SoMe og SEO uden, at man skal omlægge huslånet?

Chat-GPT!

Ej men den kan faktisk godt hjælpe dig med SEO, og så kan den også skrive dine SoMe poster, og derudover kan den også godt hjælpe dig med manuskrifter til dine virale YouTube videoer!

Du vil blive forbløffet over hvad man kan med en smule prompt Engineering og Chat-GPT! 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at smide en besekd til mig via Thomas@aboutweb.dk, og sende lidt oplysninger og forventniger, så skal jeg prøve at lave en pris på hvad vi tager for det.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan varmt anbefales at tage fat i Anders fra Komplet-web.

H kan altså nogle tricks...

Og det koster ikke alverden ..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)