Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste/bedste betalingsløsning til WIX?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er ved at opbygge en webshop på WIX.

I den forbindelse er den umiddelbare letteste tilgængelig betalingsløsning Stripe.

Imidlertid kan jeg se, at det er en ret dyr løsning. Jeg forventer ordre i størrelsen 300 - 500 kr. pr. ordre.

Jeg har søgt en del på nettet uden held til at finde den rette løsning - mange af de gode løsninger til danske sites er ikke kompatible med WIX.

Ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsener,

Brian

Tilmeldt 24. Jul 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for info
Fra Albertslund
Tilmeldt 15. Jul 23
Indlæg ialt: 37
Fra  Digital Monkey Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

Du har ret i, at Stripe kan være en dyr løsning, især for mindre beløb. Desværre er det korrekt, at WIX ikke understøtter mange af de populære betalingsløsninger, der er tilgængelige i Danmark, som f.eks. QuickPay eller ePay.

Et alternativ kunne være PayPal, som er understøttet af WIX, og er populært i mange lande. Deres gebyrer kan dog også være høje afhængigt af dine salgsvolumener.

Hvis du vil holde dine omkostninger nede, kan det være værd at overveje at skifte til en anden platform, der understøtter flere betalingsløsninger. Shopify er f.eks. meget populær og har integrationer med mange forskellige betalingsgateways.

DigitalMonkey kan hjælpe dig med at navigere i disse valg og finde den bedste løsning for din virksomhed. Lad os vide, hvis du har brug for hjælp!

Med venlig hilsen,
DigitalMonkey.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)