Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fysisk iværksætter forum søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er en mand på 32 år fra Næstved, som er på udkig efter steder man kan mødes og snakke med andre iværksættere/selvstændige og udveksle ideer og erfaringer.
Utallige søgninger på Google har ikke givet mig et resultat endnu.
I dag har jeg virksomhed på 5. år, men da jeg driver virksomheden alene, har jeg brug for et netværk hvor man kan påvirke hinanden og udvikle sig i fællesskab og evt få et nyt syn på tingene.

Hvis der er nogen der ude som kender til netværk for os ildsjæle (på Sjælland), så sig endelig til.
Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Daniel

Hvilken branche du er indenfor påvirker formentlig dine muligheder for, hvor mange potentielle grupper du kan deltage i. Har du kigget på www ivn dk under netværksgrupper? Det er svært for mig at vurdere om de har noget som er interessant for dig, men jeg tænker det i hvert fald er et forsøg værd.

Hilsen
Mette
Tilmeldt 29. Jan 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Mette

Mit erhverv er hovedsageligt udlejning af lagerejendomme.
Jeg kiggede lige på ivn men det er et abonnement man tegner og betaler for et helt år inden man har set hvad det er, og det er jeg ikke med på.
“Første møde gratis”, havde måske gjort en forskel.
Jeg har forsøgt at kontakte Næstved erhverv flere gange, men har ikke engang fået svar.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg har ikke selv kendskab til netværk, Selv om jeg også godt kunne bruge et netværk ;-) 

Du kunne prøve hos SMVDanmark eller prøv at spørge Erhvevshus sjælland om de har kendskab til nogle netværk.  https://ehsj.dk/content/ 

et alternativ kunne være  Dansk Erhverv 

Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ravn:

Hej Daniel


Jeg har ikke selv kendskab til netværk, Selv om jeg også godt kunne bruge et netværk ;-) 


Du kunne prøve hos SMVDanmark eller prøv at spørge Erhvevshus sjælland om de har kendskab til nogle netværk.  <

et alternativ kunne være  Dansk Erhverv 



Erhvervshus Sjælland kunne være et godt bud. Dem har jeg tidligere haft lidt kontakt med og de virkede ganske fornuftige så det er måske et sted at starte.

/Mette
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Et indlæg herinde kunne være en start :)

Der findes mange af disse netværks-grupper ala ivn - der er også https://bni.as/da/index og https://netsoeg.dk/ 

Jeg har selv prøvet dem, men for mig virker det ikke. De gange jeg har været med, så har det mest været mindre lokale erhvervsdrivende, og det er primært blevet brugt til at man skal hjælpe hinanden med at få kunder / leads.

I min bog er det forkert af mig at jeg skal anbefale virksomhed X,Y eller Z blot fordi jeg er tilmeldt samme netværksgruppe som dem....

Jeg har i højere grad brug for faglig sparring :)

I de fleste af disse grupper inviterer medlemmerne tit gæster. Så oftest er det muligt at komme med til et "prøve-møde" eller 2 inden man beslutter sig.

 

Tilmeldt 29. Jan 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Wideeyes

Jeg har lige været i kontakt med bni og kenmay som skulle være noget af det jeg leder efter.

Umiddelbart vil jeg tro at det er netværk som er som du beskriver - for at skaffe hinanden kunder. Dette er også for mig meningsløst, men jeg giver det selvfølgelig en chance først.
Jeg leder efter hardcore erhvervsfolk der skider hul i om reglerne er A hvis deres mål er B. For i mine øjne er det ikke spørgsmålet og ting KAN lade sig gøre, men om ting SKAL lade sig gøre.

Er det lykkedes for dig at finde noget brugbart?
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Næstved:
Jeg leder efter hardcore erhvervsfolk der skider hul i om reglerne er A hvis deres mål er B. For i mine øjne er det ikke spørgsmålet og ting KAN lade sig gøre, men om ting SKAL lade sig gøre.

Så du vil skide på regler og lovgivning?   

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Næstved:
Hej Wideeyes


Er det lykkedes for dig at finde noget brugbart?

Nej - jeg har været med i nogle grupper indenfor online handel. men det kræver at der er en primus motor - det kræver noget arbejde og forpligtigelse af alle parter.

Har du overvejet om det måske nærmere er noget faglig sparring du har behov for ala WeBoard hvor du får en form for bestyrelse https://www.weboard.dk/ ?

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)