Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ved jeg om jeg har indberettet moms korrekt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JEg skal indberette for 4. kvartal i 2022, og jeg bruger dinero til det. Når jeg prøver at trykke på "vælg foreløbig" så går jeg igennem og trykker "godkend" til sidst, men bliver blot viderestillet til denne side igen. Får jeg ingen kvittering? 

Obs: Har prøvet at inkludere et screenshot af siden, men ser ikke ud til at det bliver vist. Men det er under fanen "indberet moms" også er der 4 trin, 1, 2, 3 og 4 hvor 4 er at man skal godkende.

Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det næsten ikke lettere manuelt at indberette den så du ved det er gjort korrekt? Tænker ikke det tager lang tid.

 

Dbh

Mette

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke lige den med "vælg foreløbig" men du har deres vejledning og den opsætning du skal lave inden det fungerer Bogføring af moms – Lad Dinero overføre momstal til SKAT (guide) 

Ellers bare gå i skat og indberet direkte eller få chat hjælp fra Dinero. Det er ikke alt man skal være verdensmester til, og nogen gang kan "gør det selv" gå galt, så måske du skal hitte en hjælper eller i alle fald kunne få fuld support fra Dinero J
Jeg tror du risikerer fejl ellers

Vidste du at du feks ikke har fradrag for års/månedsgebyr til banken - så har du det som udgift i Dinero så skal det lægges til resultatet til skat - husker du lageroptælling og korrekt flytning fra udgift køb til lagerværdi i status (uden momsen) og og

Det er bare et råd, for uden support og uden viden om regnskab, så ser jeg SÅ mange få problemer ved en skattekontrol desværre. Har du deres support, hjælper det meget

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)