Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mypos og nemkonto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 23
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
HJÆLP
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp
Jeg har fået en erhvervskonto hos mypos hvilket er dejligt nok, men mit spørgsmål er så

Kan den tilknyttes en nemkonto herhjemme. Har prøvet men har så fået en mail fra nemkonto omkring at den er sendt videre til digitaliseringsstyrelsen som så skal finde ud af om icard Ad som står bag er er godkendt som et pengesnstitut. Ved at den bulgariske nationalbank står bag icard. Er der nogen der har sådan en konto hvor deres nemkonto er tilknyttet
Jeg har fundet det her men jeg kan ikke blive helt klog på det

iCard AD er et elektronisk pengeinstitut med fokus på innovative betalingsløsninger. iCard AD tilbyder personlige IBAN-konti, erhvervs-IBAN-konti, betalingskort, virtuelle kort, gavekort til fysiske personer, forretningsenheder. iCard AD er indarbejdet i Bulgarien og er godkendt og reguleret af den bulgarske nationalbank.

Så derfor har jeg brug for hjælp


På forhånd tak
Vh
Bufass
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se nogen skulle have lykkedes med det, når du siger den er sendt til den undersøgelse i digitaliseringsstyrelsen, for var de godkendt ud fra dansk reg eller iban, så vidste nemkonto det givet
Du må rykke dem bare

En fuldt registreret rumænsk bank ville kunne blive nemkonto så ud fra hvad du skriver, skulle håbet findes - men jeg ved intet om mypos og icard

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen ide om hvad "iCard" er - Men hvis du kan registrer en revolut kono som nemkonto, burde det også kunne lykkedes at registrer din iCard konto.

WooCommerce webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)