Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Signatur for firma, der er under konkurs

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

I det lokale netværk er der opstået et spørgsmål, som alle 9 finder interessant.

En af netværkerne blev erklæret konkurs med xxx IVS i 2019 og i foråret 2020 blev det til en personlig konkurs og registrering i RKI, desværre.

Nu er der modtaget indkaldelser til Fogedretten med henblik på udlæg, da xxxxx Daxxxxx har fremsendt dokumenter der er falske.

Der står i email fra xxxxx Daxxxxx at yyy på vegne af zzz (der er under konkurs, både yyy og zzz) i 2022 har signeret digitalt for et lån!

Fogedretten vil ikke "blande" sagerne sammen!. De har fået dokumentation nok fra xxxxx Daxxxxx. Der er gjort indsigelser og anmeldt til politiet, PAC og Justitsministeriet, da den nævnte dato ikke fremgår af NemID logbog.

Har andre været ude for det samme?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke en anelse om andre har men - fogedretten har jo - om jeg forstår xx og yy sammenhængene vurderet, at det er dokumenteret godt nok for dem, at der er optaget et lån og det kan du jo ikke ændre på - hvis du har fremsendt de mange indsigelser (som virker lidt rigeligt skudt overalt rundt med både politi, PAC og justitsministerie - det tror jeg ikke overbevise yderligere for retten)

Det er jo så at protestere i fogedretten men normalt vil et lån vel være nogenlunde enkelt at bevise - da det vel ikke er kontanter der er udvekslet i en mørk port, men en overførsel. Den overførsel af penge må da kunne vises sket i 2022 fra xxxx Daxxxxx til - en konto der jo må have tilhørt enten netværksgutten personligt - eller dennes IVS og sidste er vel umuligt 2 år efter dets konkurs. En sådan overførsel vil nok kunne lægges til grund for, at låntager har påtaget sig det lån på det tidspunkt 
 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)