Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få flere kunder ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra otterup
Tilmeldt 6. Jun 22
Indlæg ialt: 10
Fra  Ms-multiservice Fyn Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er selvstændig håndværker i en enkelt mandsvirksomhed

jeg uddannet klejnsmed og handymand med mange talenter 

jeg har lejet mig selv ud til en stål virksomhed det meste af tiden jeg har været i gang 

jeg vil gerne have flere erhvervs aftaler da det som realt er lange perioder med arbejde 

men drømmer om at arbejde på fuld tid for private 

Hvordan kommer jeg i kontakt med flere kunder og gør mig selv mere attraktiv

er det hjemmeside  sociale medier  betalte reklamer hvad giver mening 

Mvh Mike    

Fra Skævinge
Tilmeldt 7. Jan 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener altid, at man bør have en hjemmeside og selvfølgelige også arbejde lidt på sine SoMe kanaler, da det er ens digitale visitkort. Jeg har set en del i den branche, som eksempelvis gør sig godt på tiktok ol. men om det giver noget salg er jeg mere i tvivl om.

Udover det er det jo altid individuelt, hvad man er til. Hvis du har økonomi til det, ville jeg nok give google en chance, og hvis du har brug for det vil jeg meget gerne sætte dig i kontakt med en af landes bedste til det :)
Tilmeldt 15. Jan 23
Indlæg ialt: 1
Fra  Dit-Opbevaringsrum.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid været under den opfattelse, at "opsøgende salg" er den bedste mulighed når det kommer til selv at være i kontrol over sin virksomhed.

Når det kommer til håndværksfaget ville jeg kigge på processen fra en kundes side. Jeg har personlig aldrig valgt en håndværker på baggrund af deres hjemmeside eller sociale medier, jeg kender umiddelbart heller ikke nogen der vælger den løsning - Det betyder selvfølgelig ikke at ingen gør det!

Jeg ville mene det ville være relevant at kigge i retning af håndværker.dk, 3byggetilbud osv. Der har jeg hørt både gode og dårlige erfaringer. 

Personligt ville jeg tjekke byggefakta.dk, da det jeg har hørt om det, giver dig mulighed for selv at opsøge arbejdet. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)