Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalte links, gratis kataloger eller reelle links - din mening?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bare nysgerrig :)

Er blevet helt overvældet over vores konkurrent pludselig i løbet af året er skudt i vejret på SEO værdi.

Finder så ud af at det ikke er pga onpage SEO, siden ligner sig selv, skrabet men ok. Men de er skudt i vejret som en raket på ren linkværdi. 

Imponerende. Men irriterende da ;)

Vi har ikke et super budget til linkbuilding, (faktisk slet intet budget Embarrassed) så jeg bygger onpage ud og retter på det tekniske og søger efter gratis links, forholdsvis relevante links.

Og så ved jeg godt at der er mange der bare linkbuilder til højre og venstre og ind på alverdens blog kataloger, men det kan jeg ikke se det relevante i...

Hvad gør du?

Er der noget du gerne ville have vidst, da du startede med at linkbuilde, som du vil give videre?

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Interesant og træls at links stadig virker så godt. Desværre også det vi kan bekræfte når vi ser på tværs af mange tusind sites.

Især i små lande som DK. 

Var du egentlig ikke med på mi webinar om at bygge links den anden dag? :D

Synes selv der lå en del muligheder for at bygge gode gratis links.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes faktiske du har klaret det flot få ting siden savner men jo mangler også selv en del på min egen side forbedre den også løbende jeg savner nogle super gode videoer måske kunne du lave nogle på din siden dog som alt andet koster det tid og viden eller penge .

Man kan altid lave små forbedringer på sin side  og jo bedre siden jo flere vil godkende din side men tid er jo ikke gratis , kender den problematik som du har 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger Morningscore til at arbejde med SEO - de har også nogle gode guides til linkbuilding
Fra Grenaa
Tilmeldt 21. Aug 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis Linkbuilding

Jeg kan anbefale gratis DoFollow backlinks fra:

1) GratisLinkbuilding.dk - Domain Rating 20

2) PresseDirect.dk - Domain Rating 36

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jo @Karsten Skype-Wink Jeg var da med på dit link webinar og har da også set den danske udgave på youtube nu. Kunne desværre ikke nå det live i dag.

Og jeg er i gang med at se hvilke af alle dine fantastiske links i dine guides jeg skal bygge. Eks det herinde i signaturen har jeg da bygget.
Havde helt glemt jeg havde en konto, men det gjorde det lidt nemmere :D

Ville også gerne have et i bornibyen.... men kan ikke helt vælge om jeg skal oprette en guidet tur på lageret i vinterferien eller om det skal være muligheden for at se i vores historiske arkiv (et par velbevarede plastiklommemapper) over graverede navneskilte gennem 50år der skal være i fokus Skype-BigSmile

Men jeg var nu egentlig bare nysgerrig på om alle andre end mig høster links i diverse kataloger og jeg så bare bliver sat helt af, fordi jeg ikke synes det er til ægte gavn for min side. Og om hvad folk havde af meninger om linkbuildig, som jeg synes vejer lidt for meget i Googles SEO ranking.

Men det går stille og roligt der ud af med linkbuildingen. Du har i hvert fald gjort det meget mere enkelt, praktisk og ikke nær så indviklet at bygge links.
Jeg skal jo bare lige prioriterer det blandt alle de andre opgaver, kan ikke sidde hele aftenen, jeg har jo også en bluse der skal strikkes ;)

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Ja, Mikael det er jo li den tid dér ;)
Men jo, video er også noget jeg har tænkt på. Nu er jeg alligevel så meget med på fotos og små videoer på vores sociale medier at, jeg ville gerne lave nogle eksplainer videoer omkring hvordan man bruger vores produkter evt. Meeeen tid tid tid :D

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Teisner:
Jeg bruger Morningscore til at arbejde med SEO - de har også nogle gode guides til linkbuilding

"Hej" fellow Kaptajn!Yes

Jeg bruger også morningscore.io som SEO værktøj. Lækkert univers og nemt interface. 
Og jeg er også i gang med de der guides. Det er ikke alle sammen der virker for mig og nogen steder kan jeg ikke få lov at oprette mig, men der er rigeligt at starte med.

Det kan være vi mødes i Basen så :)

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ved godt det er nogle dage gammel dette indlæg, men jeg tillader mig lige at give min holdning.

Linkbuilding er til tider tidskrævende, og kan også være dyrt.

En alternativ løsning kunne derfor være at arbejde med content som er link-worthy. Det vil sige at skabe noget content, som andre med fordel kan linke til. I dit tilfælde kunne det være nogle guides og gode råd til hvordan man arrangere en succesfuld kongres. Det kunne også være en liste over gode steder at afholde sin næste kongres etc.

Kender ikke så meget til din branche men der er masser af muligheder er jeg sikker på.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)