Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TIl leje Lager + kontor 500m2 Brøndby

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et stort og ordentligt lagerlokale + kontor til leje i Brøndby, Engager 9.

Perfekt til håndværker eller mindre produktion.

Pænt og nyistandsat.

Kontaktoplysninger i footer på Kongresartikler.dks hjemmeside

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosa

Dette er ment meget velmenende, så tag det endelig ikke så tungt :)

Men... 

Tænker du at 4 linier kort tekst er nok til at få udlejet dine lokaler? Du viser ingen billeder, du skriver intet om pris eller vilkår. 

For at være ærlig, så er det meget halvhjertet dit opslag, og jeg frygter at responsen også bliver derefter 

Det er jo ikke fordi det er en unik situation at du har lokaler i Brøndby - der er trods alt 69aktive lejemål iflg Ejendomstorvet i dit postnummer.... hvor man både kan se pris, billeder oma :)

Håber du trods alt får udlejet! Jeg har selv haft held med noget så simpelt som et opslag på FB marketplace - så det kunne være et "gratis" forsøg.

Hilsen Morten

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Morten - for feedback.
Jeg tar det ikke tungt, slet ik da :)
Jeg tror bare jeg ser muligheder frem for begrænsninger, er sådan én der bare ringer når jeg har et spørgsmål. 

Opslaget tænkte jeg som en form for starter.
Er der nogen der er interesseret i noget i Brøndby, så kunne de jo bare række hånden op og starte en dialog eller komme forbi. 
Så halvhjertet er det ikke, Bare enkelt og gjort med fuldt overlæg ;)

Det der egentlig har hjulpet mest er vores gigantiske skilte ude foran, hvor folk bare svinger forbi og kommer ind og spørger og får en rundvisning. Vi har allerede et par stykker der er interesseret i både at bruge det som forskelligt lager eller endda et fotostudie.

Ang. de manglende fotos - Så har vi ikke kunne vise billeder endnu fordi håndværkere var i gang med at renovere og male... meeen snart kan jeg tage billeder af de store lyse lokaler, hvis det da ikke når at blive leje ud inden :)

Så det skal nok lykkes at få udlejet snart. Det er jo et dejligt sted med gode p-forhold, tæt på KBH og rare naboer.

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)