Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshopløsning

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg står for at skulle skifte platform for for vores webshop www.telecall.dk fordi det er en gammel joomla platform med redshop.

Designet blev lavet for snart 3 år siden af et udviklerhus som ikke længere er muligt at kontakte.

Der er en del produkter og mange artikler som skal overføres til den nye platform.

Der er integration med e-conomic, e-pay og nshift. Der er mange som betaler med mobilepay.

Der er en del indgående links og det er vigtigt at SEO værdien bliver bevaret (der er installeret sh404sef for SEO i artikler).

Hvilken platform skal jeg vælge?

Platformen skal være optimeret for SEO og hastighed.

Jeg går efter en løsning som ikke har alt for store omkostninger løbende.

og hvem er gode til den slags?

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 15. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går meget op i hastighed og SEO, så tag et kig på Shoporama.

Det er nok en af de hurtigste og mest SEO-venlige e-commerce platforme du finder 😄 

Sig til hvis du skal bruge en hånd med noget af det eller hvis du har spørgsmål.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 11. Dec 22
Indlæg ialt: 26
Fra  Restaurant.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gå efter WordPress + WooCommerce. Husk SEO! Alle webbureauer kan hjælpe dig med den opgave og du løber ikke panden mod muren..... som med dit gamle webbureau.

Sørg for god server / webhotel, og så burde det blive en succes :-)


DBH.
Restaurant.dk
Tommy

Vi bygger på at gøre Restaurant.dk til landets bedste og største madoplevelse !! Relancering i 2023.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Gelinde.dk:

Hvis du går meget op i hastighed og SEO, så tag et kig på Shoporama.

Det er nok en af de hurtigste og mest SEO-venlige e-commerce platforme du finder 😄 

Sig til hvis du skal bruge en hånd med noget af det eller hvis du har spørgsmål.

Shoporama er sikkert udemærket, men jeg kan se at der kun er to personer ansat. 

Jeg vil foretrække en løsning hvor jeg kan skifte leverndør, hvis det bliver nødvendigt

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Restaurant.dk:
Gå efter WordPress + WooCommerce. Husk SEO! Alle webbureauer kan hjælpe dig med den opgave og du løber ikke panden mod muren..... som med dit gamle webbureau.

Sørg for god server / webhotel, og så burde det blive en succes :-)


DBH.
Restaurant.dk
Tommy

Wordpress med WooCommerce er også blandt de platforme som jeg overvejer at skifte til.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Farsø
Tilmeldt 25. Dec 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Bioovn - Brændeovn med vandtank Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig WP plus Woo.

Det er billigt og det er nemt, at få hjælp på diverse fora og youtube.

Flytningen bliver nok manuel, så du skal have dit et udviklerdomæne, Hvor du laver alt klar og bagefter flytter det til det primære domæne.

Et subdomæne kan naturligvis også bruges i kom i med f.eks Updraft (plug-in til migrering)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg tænker at pilen har retning mod Wordpress og Woocommerce

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Jan 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et par andre siger Wordpress og Woocommerce.
WP har en masse plugins, som kan hjælpe med SEO, mailing og andet. 
Der er blandt andet integration til E-conomic (Wooconomics), nshift og e-pay


Skriv til mig, hvis du har brug for hjælp eller vil snakke eventuelt samarbejde. Smile

Vh Mathias Clausen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså..,. de fleste i dag vælger Shopify - så det er nok også noget du skal tage et kig på :)

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoporama er virkelig skudt frem - kan anbefale https://gelinde.dk/ hvis du skal have en dygtig mand på!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)