Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på Ebay

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,


Vi sælger varer for beløb ml. kr. 10.000 - kr. 50.000 og kunne godt tænke os at vide noget mere om salg på Ebay. Af hvad jeg lige kunne læse mig frem til, så tager de en procentsats ved salg? Er det noget man kan komme udenom?

Har I erfaring fra Ebay, vil jeg også meget gerne høre omkring det, da vi self. ikke vil lægge for meget tid i det, hvis det ikke kan betale sig. 

- Er det nemt at komme i gang med?

- Er der noget man skal være opmærksom på, eller er det bare at oprette en konto og tage den derfra?


På forhånd tusinde tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

12.9% af salgsprisen plus $0.30 per handel er ebay standard gebyr - så ganske højt ja - og nej man kan ikke sælge gratis, de lever af det - men de har jo så også markedsfæring og alt. I skal også tænke i der ofte bruges paypal så kunden er godt beskyttet og - der er returvarer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Aug 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, tusinde tak for dit svar. Du skriver, at de har markedsføring - har du evt. et link til at læse mere om dette?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - jo ikke ud over at de jo bruger en masse kræfter på SEO så du vil se de ofte dukker på i søgninger efter produkter + jo stiller deres side til din rådighed med dine billeder og alle deres betingelser og muligheder - kundesikkerheden osv osv

Der er masser af proff sælgere, men du skal have et produkt hvor mængde tæller mere end fortjeneste per salg - og du skal kunne tåle returvarer og kunder der disputer via paypal osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok i højere grad kigge ind i amazon

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)