Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Alle Aminoer!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med aminoer.

Jeg skriver fordi jeg håber på, at nogle af alle mine med aminoer vil være med til at støtte op omkring mit nye projekt.

Der er tale om Karrrieredrøm.dk

Håber at se nogle af jer eller allesammen derinde med nye brugere:-) Det ville være en enorm hjælp hvis nogen af jer ville være med til at sætte et præg på siden og benytte forumet.

Nu skal det heller ikke lyde som en dårlig reklame, men vi er vel alle iværksættere så alt hjælp er kærkommen:-)

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 21:40

Brugerbetaling.

Nej tak. 

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 21:47

Det er kun hvis du ønsker at læse interviews, samt særlig udvalgte artikler.

Resten er jo ganske gratis.Big Smile

Men hører da gerne hvis det er lige det der skræmmer folk væk generrelt.?

Synes bare for et sølle beløb af 49 kroner får man adgang til interviews samt udvalgte artikler som er skrevet er af enten Jornurnalister eller yderst kompetente mennesker. og det kan jo lige nævnes at der ingen binding er på noget som helst.

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 14:43

49 kr pr. md er efter min mening ikke et sølle beløb for et website i den klasse.. vil faktisk mene, det er noget af det dyreste jeg har hørt om. Når der nu er andre og gratis alternativer, så søger man jo derhen.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 18:20

Hver mand hver sin menning.

Det eneste du ikke får gratis er jo som sagt nogle interviews samt ganske få artikler.

Resten af siden er jo ganske gratis, så vælger man jo selv om man synes de interviews og få artikler der er tale om er pengene værd.

De artikler og interviews der kommer er jo ikke at finde andre steder. så lige gyldigt om der findes andre alternativer eller ej så er de interviews og artikler kun at finde på denne side jo.

Og kan da lige tilføje at torsdag ligger de 2 første interviews klar,

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:07

Hejsa,

Du skal nok overveje at gøre det lidt mere tydligt, hvad man får for pengene..

Som jeg læser det får man gratis: vip artikler, interview, kan benytte hele sitet, konkurrencer
som vip får man: vip artikler, interview, kan benytte hele sitet og for kun 49 kan man deltage i konkurrencer ;.)

Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge :-)

Måske du skulle skrive lidt mere tydligt hvilke EKSTRA ting man får som vip, er det fx X-antal interviews i ugen med kendte erhvervsfolk? og hvad handler de om, er der tips jeg kan bruge i min virksomhed? Eller måske lave det så man kan få et gartis 14 dages prøve-abonnement, så man kan se om det er noget man gider at betale for.. Ligesom mange aviser gør det.

Det er ellers en fin side, kunne godt finde på at kigge lidt nærmere på den en af dagene, ser spændende ud.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 17:54

Jakodan:

Hejsa,

Du skal nok overveje at gøre det lidt mere tydligt, hvad man får for pengene..

Som jeg læser det får man gratis: vip artikler, interview, kan benytte hele sitet, konkurrencer
som vip får man: vip artikler, interview, kan benytte hele sitet og for kun 49 kan man deltage i konkurrencer ;.)

Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge :-)

Måske du skulle skrive lidt mere tydligt hvilke EKSTRA ting man får som vip, er det fx X-antal interviews i ugen med kendte erhvervsfolk? og hvad handler de om, er der tips jeg kan bruge i min virksomhed? Eller måske lave det så man kan få et gartis 14 dages prøve-abonnement, så man kan se om det er noget man gider at betale for.. Ligesom mange aviser gør det.

Det er ellers en fin side, kunne godt finde på at kigge lidt nærmere på den en af dagene, ser spændende ud.

Hej Nina

Super mange tak for dit svar.

Det er måske ikke så smart beskrevet, det vil jeg lige kigge på med det samme.

Jeg har selv gået lidt med tankerne om at give en prøve periode. Men nu skal de 2 første interviews lige i hus, det skulle de have været i søndags men er blevet udskudt lidt af vores Jounalist desværre. Men Torsdag skulle de gerne være klar.

Og du er i hvert fald meget velkommen til at kigge forbi igen.:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)