Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er hverdag.dk drop shipping?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er kommet en ny shop op når man googler, hverdag.dk som sælger alle mulige produkter. 

Er det dropshipping eller hvad? der står de har 123.000 varer :-(

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mainmood:

Der er kommet en ny shop op når man googler, hverdag.dk som sælger alle mulige produkter. 

Er det dropshipping eller hvad? der står de har 123.000 varer :-(

De har et eller andet laget selv, da de har lagerfolk ansat. Formentlig er det en kombination af eget lager og fjernlager / producent lager ligesom mange andre har det. 

Men hvorfor vil du vide hvad de gør, hvad er det du vil vide? 

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Mainmood:

Der er kommet en ny shop op når man googler, hverdag.dk som sælger alle mulige produkter. 

Er det dropshipping eller hvad? der står de har 123.000 varer :-(

De har et eller andet laget selv, da de har lagerfolk ansat. Formentlig er det en kombination af eget lager og fjernlager / producent lager ligesom mange andre har det. 

Men hvorfor vil du vide hvad de gør, hvad er det du vil vide? 

Fordi jeg købte en bog der, og sparede derved 25 kr i forhold til Gucca
Derfor blev jeg mistænksom. 
der stod levering 1-2 dage, og jeg bestilte tirsdag eftm og har INTET hør heller ikke fra Bring, så jeg frygter at jeg er blevet 
røvrendt :-(
Hvis det er Dropshipping for 123.000 produkter, kan det jo også være grossistens skyld, men for mig er det ligemeget- HAR IKKE modtaget min bog og skal bruge den i morgen. 
Super Angry
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mainmood:

Fordi jeg købte en bog der, og sparede derved 25 kr i forhold til Gucca
Derfor blev jeg mistænksom. 
der stod levering 1-2 dage, og jeg bestilte tirsdag eftm og har INTET hør heller ikke fra Bring, så jeg frygter at jeg er blevet 
røvrendt :-(
Hvis det er Dropshipping for 123.000 produkter, kan det jo også være grossistens skyld, men for mig er det ligemeget- HAR IKKE modtaget min bog og skal bruge den i morgen

forestiller du dig Amino kan svare på alt her? Vi aner ikke en gang om bogen er dansk og om den er print on demand eller hvad den er.

Kig på hjemmesiden den er da helt klart om, det ikke er varer de alle sammen har på deres lager og JA det er da givet i stort omfang dropshipping - De har ikke egen adresse men bor CO hos group logistic (vist delvist samme ejer) som er et udsendelsessted/firma og lager -  og levering kan tage mange dage - uanset der står normalt 1-2) og så er det en kundeklub hvor du er blevet medlem ved din bestilling og skal af med 99 kr om måneden til du melder dig ud

Nogen gange er billigst dyrest

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)