Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej derude nogle der har kendskab til webshop start-up med hva det ca. koster i udgifter samt omk sådan ca. hvis man gør det minimalt altså low budget fx. for 10.000kr det første 1 år at opstarte en webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude nogle der har kendskab til webshop start-up med hva det ca. koster i udgifter samt omk sådan ca. hvis man gør det minimalt altså low budget fx. for 10.000kr det første 1 år at opstarte en webshop?

Kan det eksempel se sådan her ud via en etableringsbudget?

Dropshipping= 0kr.

NETS 156,67

MobilePay Online 49,00 kr x 12 = 588 kr.

E-conomic Startup 148,75 kr x 12 = 1758 kr.

Dandomain Starter 129,00 kr. x 12 =1548 kr.

WooCommerce + webudvikler + support = 2500 kr.

Marketing virksomhed der hjælper til 2000 kr. månedligt x 12 = 24.000 kr.

Ialt = 30.555 kr. det 1. år.

Er det realistisk eller urealistisk + mangler noget mere osv. som man skal huske at have med at starte stærkt ud på den bedst mulige måde?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

du mangler vist i alle fald erhvervskonto bank - nok 4-6000 kr per år men ellers kan dine tal som være gode nok, når du husker gebyr per betaling og fortjenesten er stor nok

Det store besvær er, at finde en vare som du kan tjene på i dropshipping. ALLE varer i princippet kan jo fås fra nogen der har det på lager, leverer fra dag til dag og køber ind i mængder du aldrig kan være i nærheden af at købe til, og derfor til helt andre priser og ikke har fragt per vare ind men får det hele i pallevis - også fordi dropshipperen jo skal have penge ud af det, før dig.

Dertil regn med, at returprocenter let kan være 30-50% af alle varer, som dropshipper så skal være klar til at få retur - og er det så udlandet, selv EU, så er det jo en pris at returnere dertil (og så ved din kunde hvem det var og kan måske købe direkte) Dropshipping er meget langt fra den letteste måde at sætte levebrød op på. men er det for at teste noget og se om man kan klare det, så er det jo en skud værd. Langt de fleste jeg kender - giver op - men for de der 30-40 t år 1 har du jo et rimeligt bud på noget muligt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak, hva med de andre poster skal jeg huske og være på opmærksomhed på såsom revisor poster osv? 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg se du nævner dropshopping, så jeg kunne forestille mig det er ecommerce du ønsker at lave. Til ecommerce er shopify klart det bedste system at starte ud på eftersom du får rigtig meget for pengene, samt at du kan komme langt med enten et godt theme eller evt. en page builder som pagefly. Der er desuden langt bedre integrationer til Shopify - du kan nemt opsætte conversion API til meta ads, du kan opsætte et komplet email marketing setup igennem klaviyo på 1/4 af tiden som det tager i woocommerce, og mange andre ting. Jeg var klart gået den vej, hvis jeg skulle starte en webshop i dag.

Overvej også dit budget til marketing - 2000kr om måneden er meget lavt og tvivler på du kommer ordentligt ud af læringsfasen på Meta.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vincentos:

Okay tak, hva med de andre poster skal jeg huske og være på opmærksomhed på såsom revisor poster osv? 

der er ikke krav om revision for små firmaer men du kan da godt med fornuft sætte noget af, til en bogholder online der kan sikre du kommer ordentlig ind i regnskab og skat. Det kunne være alt fra 1000 kr om måneden og op

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Oct 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din respons.

Det en webshop


&fbclid=IwAR0mRKTXlCm9qKj4Gxz6pjxwD5eg5kIcILDMpDmULdMbjM_rTvZOMPqAVbE" rel="nofollow" target="_blank">


Han siger 1500kr. for start-up low budget?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)