Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer søges: Shopify + Shipmondo(fragt+payment) + Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.
Min kones dejlige butik, skal snart have en webshop tilknyttet. Den er ved at blive lavet på Shopify... Vi har allerede Dinero som regnskabsprogram og er glade for det... Så er der kun fragt og betaling tilbage... Her kigger vi på Shipmondo, da det ligner det kan snakke sammen (være bindeled) mellem Shopify og Dinero.. 

Er der nogen der kører dette trekløver (Shopify/Shipmondo/Dinero) og hvad er jeres erfaringer.. 

På forhånd tak, 
Steven Togo Lydholm
(HEIDI PLUS SIZE)

Tilmeldt 4. Oct 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steven,

Nu ved jeg ikke hvor langt i er med Shopify, men vil lige have lov til at foreslået en anden løsning til jer, som lever op til de ønsker du nævner.

Men kunne i stedet benytte Prestashop som er 100% gratis i modsætning til Shopify. Her har lunarway en betalingsløsning integration (Kreditkort, mobilepay og snart Apple pay mm.) som også spiller sammen med Dinero.

Hvis du har brug for vejledning eller hjælp til opsætning er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mvh
Henrik
Metabit.dk
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god løsning i er igang med at bygge. Til ecommerce er shopify i 9/10 tilfælde det absolut bedste valg i kan lave. Det er en vild kraftfuld platform med vildt gode integrationer. De har bl.a. direkte integrationer med ovenstående programmer, så det kommer til at køre fint.

Tilmeldt 6. Oct 22
Indlæg ialt: 2
Fra  Lukaki.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Steven.

Jeg bruger Shopify/Dinero og har haft Shipmondo og synes det kører/kørte problemfrit.
Jeg ved ikke hvor automatisk du tænker det er, men fragten er temmelig simpel at få til at køre.

Bogføringen skal man vel (så vidt jeg erfarer) rimelig meget selv stå for at have styr på :)

Vh. Martin
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)