Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at blive etableret selvstændig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Kort og godt så er drømmen at blive selvstændig i den digitale verden.

Dvs. hvor en tømrer bruger værktøj som sin levevej, så søger jeg digitale værktøjer til min levevej.

Naturligvis har jeg prøvet: jeg har fået skills indenfor programmering, Facebook reklame annoncering.

Og jeg tror jeg skal prøve at søge andre veje, jeg har overvejet at lære at benytte SEO og hjælpe virksomheder med dette.

Så jeg vil høre om der kan anbefales et SEO kursus hvor man lærer alt fra A-Z. 

Fordi det, der netop dræbte motivationen i forhold til facebook annoncering var at jeg konstant følte at jeg ikke vidste nok til at kunne agere kompetent i et samarbejde med en virksomhed.

Håber det giver mening, og ser meget frem til eventuelle forslag

Mvh. 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil fremstå kompetent inden for markedsføring så er du nødt til at forstå generel markedsføring. Men det gør du måske allerede?

Du skriver at du ikke fandt motivationen som FB-ads konsulent fordi du ikke fremstod kompetent og nu vil du blive skarp inden for SEO.

Hvis du ikke kunne bemestre Facebook annoncering (som er et begrænset topic) så kommer du heller aldrig til at bemestre SEO (som er langt mere komplekst område.

Fra Støvring
Tilmeldt 10. Apr 22
Indlæg ialt: 3
Fra  Lottehornstrup.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre ikke det vil hjælpe dig, at springe på et nyt emne. Det der skaber kompetente mennesker er, at de holder fokus indenfor et emne.

SEO er i sig selv et stort emne, som man ikke lige lærer i et online kursus. 

jeg er selv Google Certificeret Manager, men det er ikke det der har gjort at jeg ved det jeg ved og kan det jeg kan, det er mine mange års erfaring der gør det. 

så jeg vil anbefale dig at holde fokus og bliv ved med at arbejde med et område til du netop fremstår som eksperten. 

ikke giv op fordi nogle ved mere end dig, det vil der altid være.

og som en anden også nævner, så Overvej at få nogle basis markedsførings skills på dit CV også, det vil gavne dig meget.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der kommer lige en lille anekdote beklager.

Da jeg var en ung gut ville jeg super gerne lære at lave musik.
Jeg kastede mig over det elektroniske felt hvor en PC var min bedste ven og legede med sampler og andet udstyr.
Efter en tid kom der så et nyt program, som bare var mere spændende og efter 6 mdr. kom der igen et nyt program der fangede mig.
Til sidst opgav jeg, da jeg aldrig fik et færdigt resultat som kunne bruges til noget.

Det du vil drejer sig om at være målfast og ikke dreje dit fokus når noget bliver svært eller noget nyt kommer på banen. Det er så let at lave overspringshandlinger når noget driller men du kommer bare heller aldrig 100% i mål.

Vil du SEO, fint men tag beslutningen og arbejd 100% med det uden skele til at du så om 3 mdr. finder TikTok ads mere spændende.

Hvis du vil lære noget om SEO, så start med at lave en WP side hvor du kan lege med SEO og se hvordan en side over tid udvikler sig. På samme tid så meld dig inde i div. SEO grupper på FB hvor du kan stille alle de frække spørgsmål og gennem hands on kan lære rigtig meget.

Mange der er herinde er autodidakte med leraning by doing som base og det er efter min mening også af den vej du lærer bedst.

SEO er for mange lidt en religion som bygger på Googels velbefindende og hvad de nu mener deres algoritmer skal vægte for at få en webside til tops.
Der er ingen facitlister og du vil få et svar et sted og et andet svar et andet sted, derfor skal du gøre dig dine egne erfaringer og lære hvad du bedst kan gøre for at gøre en forskel for en virksomhed.

Held og lykke på rejsen...

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og det kunne jeg godt tænke mig, altså basic marketings skills. Jeg vil bare gerne undgå uddannelses vejen i form af at få ting på CV'et. Jeg er med på at det at; lære og forstå marketings emner ikke er en all inclusive i et kursus. Jeg tror det jeg søgte var måske bare information om nogle sad inde med et fantastisk sted at starte. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)