Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copyright på tekst og deslige....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/15/2006 10:49:44 AM Forfatter: pcbond

....ikke flere indlæg herfra.

Jamen tak for det - og ombestemmer du dig, kan vi andre jo bare ignorere, hvilket er min strategi, hvis du fortsætter din agressive stil.

Venlig hilsen

Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:23
Dato: 3/15/2006 10:49:44 AM Forfatter: pcbond

Jeg holder mig til fakta.....og hvis du lige læser nogle af mine indlæg vil du ret hurtig se hvad mit bagland består af i form af partner i min dagligdag, så ønsker man rådgivning i 1500-2000 kr/timen kan man mail direkte.

Jeg forstod ret tydlig din besked og hvem du mener der er seriøs debatør taler du vel for egnen regning, og dit niveau. Fair det.
Min tråd  var et ''gratis'' tips som har båret vand - derfor kom det .... det var ikke ment som genstand for en gang skolebræk.
nogen som betvivler ''postdanmark'' laver plat på datostempel. - hvornår er det blevet konstateret - vil godt lige høre om den dommer som har anfægtet det. Alt andet er afprøvning af hamp i skolestadiet.
Men nu ved man da standarden her i forum, bytte bytte clips....ikke flere indlæg herfra.

Kære pcbond

Jeg tror også det er bedst du takker af nu. Jeg har lige skimmet dine indlæg og de er stort set alle nedladende og ukonstruktive. Amino er nok en tand for hyggeligt for dig, selvom jeg tror du kunne lære meget og sikkert også kunne give en del hvis du slappede lidt af.
Du er altid velkommen tilbage hvis du skruer ned for blusset og taler pænt til andre.
Held og lykke med dine forretninger.

Dbh Martin
Fra Struer
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:08

Bare for god ordens skyld, så er det mere sikkert at indlevere en kopi af det på tænkte materiale til notaren i lokalområdet, der mod formedelst kr. 500,- gerne sætter sit segl / mærke på materialet - og stort set uanset hvor mange sider man har, er det samme pris. Derigennem opnår man en formelt uangribelig dokumentation, hvorimod posteksemplet nok kun kan strækkes til at være en sandsynliggørelse (stor juridisk forskel i bevissituationen).

- Og hvem kan i øvrigt huske, hvad man engang puttede i en uåbnet kuvert?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)