Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af træpille fabrikation - alle mand i arbejde

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som bekendt er træpillemarkedet for private krakeleret pga Ukraine krigen og de danske kraftværkers store forbrug. Pt koster en palle træpiller 6500 mod 2000 for et år siden. 

Jeg efterlyser derfor:

-investorer til køb af træpille maskine - ca. 50.000 kr. kan f.eks. købes hos Alibaba.

-en hal centralt i landet - godkendt erhverv, hvor pillerne kan trykkes

-egnet træ til pilleproduktion - skal være miljøgodkendt 

og til alle de små iværksættere her på forum, som fantaserer om at tjene fantasilioner på deres små webshops, så har jeg et råd: 

-set at få købt en kedeldragt - og kom i arbejdstøjet - hvis de vil være med til at skabe en succes, der gives ejerandele.

Der er ikke nogen grund til at piller trykkes i Ukraine eller Nordsverige, vi har faktisk træet i dette land. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror du skal sætte dig langt bedre ind i markedet og det at producere træpiller, før du fantasere om de mange hvor mange millioner du kan tjene.

Mainmood:
-investorer til køb af træpille maskine - ca. 50.000 kr. kan f.eks. købes hos Alibaba.

Det er totalt naivt at tror at du kan købe en maskine til 50.000 DKK i kina som skulle være noget værd til professionelt brug - måske til hobby brug men intet andet. 

 Iøvrigt laver en sådan maskine med sikkerhed ikke op til de europæiske krav om maskinsikkerhed. 

 

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jeg tror du skal sætte dig langt bedre ind i markedet og det at producere træpiller, før du fantasere om de mange hvor mange millioner du kan tjene.

Mainmood:
-investorer til køb af træpille maskine - ca. 50.000 kr. kan f.eks. købes hos Alibaba.

Det er totalt naivt at tror at du kan købe en maskine til 50.000 DKK i kina som skulle være noget værd til professionelt brug - måske til hobby brug men intet andet. 

 Iøvrigt laver en sådan maskine med sikkerhed ikke op til de europæiske krav om maskinsikkerhed. 

Ja, dumt, vel nærmest en foræring til dig at nævne Alibaba, - den skal selvfølgelig købes fra europæisk land eller brugt fra Danmark, det kan sagtens lade sig gøre at finde. 

Og nej, ønsker at at tjene millioner, som du skriver, jeg ønsker at løse en samfundsopgave i den nuværende krise. 

Men lad os se hvad der kommer af input - både her på forum og private beskeder. Dette forum kommer måske til kort- folk fedter rundt i ligegyldige webshops som alligevel aldrig bliver til noget, - her er en samfundsopgave - det er vel det fornemste ved iværksætteri at løse dette og ikke tænke på egen vinding. 

Det er korrekt, at jeg oprindeligt troede at grossisterne tog en kæmpe fortjeneste med hjem men den seneste måned er det jo kommet frem i pressen, at der simpelthen ikke er flere piller tilbage. 

Også en opfordring til andre om at tage lignende initiativ. Det er korrekt at der er krav til træet - desværre- det er jo bl.a derfor at der er pillemangel, synd og skam at regeringen prioriterer klima over basal opvarmning af huse og hjem.   

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mainmood:
Ja, dumt, vel nærmest en foræring til dig at nævne Alibaba,

Der er noget du helt har misforstået for kunne aldrig drømme og at købe sådan noget Kina lort. Iøvrigt handler jeg ikke med et diktatur!

Tilmeldt 27. Nov 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Mainmood:
Ja, dumt, vel nærmest en foræring til dig at nævne Alibaba,

Der er noget du helt har misforstået for kunne aldrig drømme og at købe sådan noget Kina lort. Iøvrigt handler jeg ikke med et diktatur!

Så du ejer ingen ting, der er produceret i Kina?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Foundrive:
Så du ejer ingen ting, der er produceret i Kina?

Skal det forstå sådan at du intet har imod at handle med et diktatur? som også har til formål at overtage verdensherredømmet - Det bliver sgu ikke sjovt,  tænk lige over det!! 

Det er jo desværre ikke til at undgå at kinesiske produkter, da i vesten har jo være så naive at outsauce alt til billiglande, uden at tænke på hvilke alvorlige konsekvenser det får for os/ vesten.  Se bare på den russiske gas. Vi gør helt det samme med Kina, som nu har os i deres hule hånd,  Udover det lukker vi øjnene for at der er tale om et diktatur og nok verdens største miljøsvin. 

Mit firma har en politik om ikke at købe vare i Kina, længere er den ikke.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Skal det forstå sådan at du intet har imod at handle med et diktatur? som også har til formål at overtage verdensherredømmet - Det bliver sgu ikke sjovt,  tænk lige over det!! 

Det er jo desværre ikke til at undgå at kinesiske produkter, da i vesten har jo være så naive at outsauce alt til billiglande, uden at tænke på hvilke alvorlige konsekvenser det får for os/ vesten.  Se bare på den russiske gas. Vi gør helt det samme med Kina, som nu har os i deres hule hånd,  Udover det lukker vi øjnene for at der er tale om et diktatur og nok verdens største miljøsvin. 

Mit firma har en politik om ikke at købe vare i Kina, længere er den ikke.

Det er da en fin politik at have, men så længe der ikke er noget ulovligt i at handle med Kina, synes jeg det er en upassende kommentar i denne sammenhæng.

Tilmeldt 27. Nov 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Foundrive:
Så du ejer ingen ting, der er produceret i Kina?

Skal det forstå sådan at du intet har imod at handle med et diktatur? som også har til formål at overtage verdensherredømmet - Det bliver sgu ikke sjovt,  tænk lige over det!! 

Det er jo desværre ikke til at undgå at kinesiske produkter, da i vesten har jo være så naive at outsauce alt til billiglande, uden at tænke på hvilke alvorlige konsekvenser det får for os/ vesten.  Se bare på den russiske gas. Vi gør helt det samme med Kina, som nu har os i deres hule hånd,  Udover det lukker vi øjnene for at der er tale om et diktatur og nok verdens største miljøsvin. 

Mit firma har en politik om ikke at købe vare i Kina, længere er den ikke.

 

Du vil ikke købe vare i Kina, men du vil gerne have produkter, der er produceret i Kina?

Morale er godt dobbeltmorale er dobbelt så godt! :D

Ha en skøn weekend.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Lundgaard:
, synes jeg det er en upassende kommentar i denne sammenhæng.

Sandheden må åbenbart være ilde hørt ;-)   

Hvorfor er det upassende at nævne at Kina er et diktakur og nogle kæmpe miljøsvin, i disse CSR og miljøtider?  - Bare fordi noget er lovligt, er det ikke ensbetydende med at det etisk / moralt er forsvarligt. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

[

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)