Jeg er nyopstartet med en virksomhed som udbyder kurser. Vores første kursus er lige rundt om hjørnet, og vi skal i den forbindelse ansætte en til at varetage selve undervisningen. Men vi er i tvivl om, hvordan vi skal ansætte, hvis vi ikke giver pension, løn under sygdom eller feriegodtgørelse. Nogen der har erfaringer med ansættelser af denne slags? |
Ansættelseskontrakt af timelærer
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Hvis det ikke er en ren engangsopgave men over tid og flere gange, så kan I ikke ansætte uden at følge ferielovgivnng og ATP med hvad dertil hører. Alt andet vil være enten direkte sort betaling eller. I vil hænge på lærerens evt manglende skat + kunne få bod vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)