Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart i usa

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil gerne sælge nogen varer til det amerikanske marked, jeg kan få varerne leveret i usa men jeg løber ind i problemet med at man skal bo i usa
For at få konto og starte op der, jeg kan dog se der kan være andre muligheder så man evt ikke behøver at have virksomheden i usa
Er der nogen der ved lidt og kan hjælpe med gode råd omkring emnet

Vh

M.Poulsen
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt at stifte og drive virksomhed i USA uden at bo der. Se. f.eks. https://www.firstbase.io

Mange vælger at sælge gennem platformen Amazon. Du kan finde masser af information og guides på nettet, hvis du googler "sælg på amazon usa" eller ligende.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok flersidet. Du kan godt stifte LLC uden at selv bo i USA men der skal en USA rep til og ved levering fra USA til USA regitrering i local tax - deres VAT
Dertil kommer, som i DK at du nok får et helxxxxx med at få en bank med uden at bo er, men igen, du skal jo have en USA boende som myndighederne kan have kontakten med-  meget som ved DK selskab - en dansk direktør. Det kan være en revisor eller anden mellemmand, og måske denne kan få en bank med
Der er dog en del selskaber der tilbyder pakker med alt og det må jo så inkludere den USA person jeg er sikker på skal være med

Det er ikke ukompliceret - alene forbrugeransvarsve er meget anderledes i USA end i Europa, så mange ville nok være meget forsigtige

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Aug 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for svar, ja jeg kan godt se det er lidt kompliceret, men nu blev jeg da klogere , vh Michael poulsen
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)