Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger træpille producenter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

altså kontakter hertil. Der er gode avancer i træpiller pt - er steget 100 procent siden sidste år, altså meget mere end benzin/fyringsolie. 

Min analyse er, at de danske importerer tjener tykt på disse piller ,- udnytter inflation- prisstigninger.  Jeg kan gøre det billigere. 

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad baserer du den analyse på? Hvis du ikke engang har en leverandør, hvordan kan du så vide at du kan gøre det bedre?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mainmood:
Min analyse er, at de danske importerer tjener tykt på disse piller ,- udnytter inflation- prisstigninger.  Jeg kan gøre det billigere. 

Du kan gøre det billigere uden at have en producent - lidt useriøst!  Har det slet ikke strejfet dig at træpillerne nok også er steget voldsomt i pris hos producenterne. 

Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Mainmood:
Min analyse er, at de danske importerer tjener tykt på disse piller ,- udnytter inflation- prisstigninger.  Jeg kan gøre det billigere. 

Du kan gøre det billigere uden at have en producent - lidt useriøst!  Har det slet ikke strejfet dig at træpillerne nok også er steget voldsomt i pris hos producenterne. 

Jeg ved jeg har ret pga insiders... 
Tilmeldt 18. Feb 22
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jensen:

hvad baserer du den analyse på? Hvis du ikke engang har en leverandør, hvordan kan du så vide at du kan gøre det bedre?

man hører ting, rygter, lægger to og to sammen. Hvordan kan det f.eks. være at et firma solgte 1 palle for 3.600 kr. forleden, mens mange andre firmaer ligger på op mod 5000.... 
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mainmood:
man hører ting, rygter, lægger to og to sammen. Hvordan kan det f.eks. være at et firma solgte 1 palle for 3.600 kr. forleden, mens mange andre firmaer ligger på op mod 5000

Lidt naivt at tror at du bare kan sammenligne forskellige produkter, udfra prisen på en palle. 

Der kan da være mange årsager til prisforskellen, men udover godt købmandsskab kan der være mange andre årsager til prisforskellen f.esk:  træ kvaliteten, brændværdi, vandindhold,  pillestørrelse,  antal kg pr. palle .... osv. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)