Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigegolfbolde.dk overtager drift og kunder fra Golfhandsker.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Hvis du ikke kan se reklame og PR er ens her - så er du ikke Bloms efterfølger - han var begavet helt ærligt - og du får rent opadbakke fra mig herfra
Og giv bare en 1 stjerne for at være ærlig igen her - jeg lever med dem

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Hvis du ikke kan se reklame og PR er ens her - så er du ikke Bloms efterfølger - han var begavet helt ærligt - og du får rent opadbakke fra mig herfra

Og giv bare en 1 stjerne for at være ærlig igen her - jeg lever med dem

vh John H

Alt det der med 1 eller flere stjerne burde I droppe når det bliver personligt ... hvem det så end er der giver de der stjerner til hvem - det er da pinligt - 

Og - jeg er ikke helt enig - og har sakset flg. fra https://www.added-value-communication.dk/hvad-er-forskellen-pa-pr-og-marketing - 

For mig er Reklame for at få solgt noget - PR er for at informere om noget. (PR kan du få aviser til at trykke og vise gratis - Reklame ... vil de altid have penge for


PR og kommunikation
er et værktøj for en ledelse, der ønsker at formidle resultater og budskaber til virksomhedens eller organisationens interesserenter – typisk kunder, ejere, medarbejdere og pressen. Kommunikation dækker både interne og eksterne discipliner.
 
Denne kommunikation sigter typisk mod et bredt publikum, hvor målet ikke nødvendigvis er salg. Kommunikation – med underdisciplinen PR (public relations) - handler især om virksomhedens omdømme og dermed om at påvirke holdninger, der evt. kan blive omsat til handlinger. Det kan være omtale af virksomhedens varer – den såkaldte produkt-PR.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er linkbuilding PR eller reklame? Jeg vil sige reklame da formålet er at komme højere op i søgemaskinerne på specifikke søgeord med henblik på mere organisk salg.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

bingoleif:

Er linkbuilding PR eller reklame? Jeg vil sige reklame da formålet er at komme højere op i søgemaskinerne på specifikke søgeord med henblik på mere organisk salg.

Der en nuance - som jeg ser det. Jeg ser Linkbuilding som PR - målet er synlighed og deraf mersalg.

Men fordi at jeg ikke kan flyve betyder det jo ikke at jeg er en sten. Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 26. May 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Men fordi at jeg ikke kan flyve betyder det jo ikke at jeg er en sten. Big Smile

Nej. Du kan skrive, ergo er du ikke en sten. :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle.
Som Amino Plus medlem har trådstarter købt adgang til at promovere sine ydelser og produkter.
Blot for god ordens skyld, er link i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" påhæftet "nofollow" tag.
Man skal naturligvis ikke kunne købe sig mulighed for at linkbuilde i sige indlæg.

Bliver man træt af en specifik brugers opslag, kan man skjule opslag fra vedkommende. 
Man behøver således ikke at skulle føle sig provokeret af et givent indlæg, eller en bestemt brugers indlæg.

Vi opfordrer til, at der holdes en god tone i debatten.
Ser I et indlæg, der er i strid med Aminos regler, så anmeld hellere indlægget, end at begynde at skændes over det. 🙂
Husk, at de fleste indlæg også står i debatten, når en ophidset stemning har lagt sig. 

God aften.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Super - tror nu ikke trådstarter netop var plus fra start men jo netop som plus absolut må reklamere - helt enig - jeg KAN have overset plus fra start men ret sikker jeg ikke gjorde det- og deraf lidt diskussion om hvorvidt amino var sure når vi ikke bare elskede reklame fra ikke plus

vh jh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Tak for info...

Kan du uddybe hvorfor i IKKE vælger at beholde iværksætternyheden omkring at vi har opkøbt en anden virksomhed i dertilhørende kategori?

/Jon

Tilmeldt 27. Nov 20
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon Johanneson:

Hej John

Tak for info...

Kan du uddybe hvorfor i IKKE vælger at beholde iværksætternyheden omkring at vi har opkøbt en anden virksomhed i dertilhørende kategori?

/Jon

Fordi det her er blevet et af de mest sørglige steder på internettet.

RIP Amino

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon Johanneson:

Hej John

Tak for info...

Kan du uddybe hvorfor i IKKE vælger at beholde iværksætternyheden omkring at vi har opkøbt en anden virksomhed i dertilhørende kategori?

/Jon

mit gæt er at du ikke var plus medlem - og her er det sådan, at det er betingelsen for at kunne lægge noget der er reklame
Du kan diskutere om det er reklame, markedting, SEO osv - formålet er vel mersalg - og det er helt fair - MEN hvis alle , også ikke plus kan fortælle nyheder om deres virksomhed med div links osv - så er det vel Amino tradition at tage bort - 
Plus medlemmer må, og sådan har det vist være så længe jeg kan huske, hvis ikke det er ændret.

Der er ikke noget mystisk i, at mange gerne vil fortælle nyheder om deres site - produkter, ejere med flest mulige links, men det er der jo en række gratis reklame fora til på facebook f.eks. Nu tror jeg jo du er blevet plus, og så er det jo netop tradition og regel at så må man lægge "reklame" om sig.

Det må være en vurdering, om det er reklame - men mon ikke det er blevet set som det så - men jo trods alt også en hel del link til jeres salgssider som du sikkert genkender - Fuldt ok for plus - no-go med alt jeg ved for ikke plus (og sådan gennem alle tider) Samme gælder de fleste iværksætterfora - forbud mod reklame og link til salg i indledende tråde - som du ser her - og jo så har glæde af en ekstra gang :) 

Jon Johanneson:

Vi er stolte og glade over at kunne fortælle at vi har opkøbt www.golfhandsker.dk

Det betyder at vi i fremtiden bliver endnu stærkere på udvalget af golfhandsker til de Danske golfspillere Big Smile

Vi glæder os til at skulle servicere yderligere 1.500 golfspillere med køb og rådgivning omkring valg af de rigtige golfhandsker

Glade sommerhilsener herfra Cool

Team Billigegolfbolde.dk 

og fin løsning at blive plus

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)