Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Partner søges med henblik på overtagelse - Sportbranchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg driver fmsport.dk - som har været aktiv siden 2009. Det er salg af sportsartikler til private, offentlige og erhvervsvirksomheder. Omsætningen er 3-400.000 kr. pr. år pt. Jeg gør absolut minimalt mht. markedsføring - så der er et pænt potentiale. Der er styr på leverandøraftaler og lager, pakning og fakturering

Jeg ønsker på et tidspunkt af afhænde shoppen, da jeg driver den i min fritid og ikke har nok tid til det. Jeg søger derfor en partner - som vil indgå i virksomheden og overtage den om 1-2 år. Jeg bor selv ved Randers så hvis du bor i nærheden vil det være optimalt. Den optimale partner vil være en som kan stå for optimering af webshoppen - nye produkter, priser m.m. Og så alt vedr. markedsføring - SEM/SEO. Og du skal have haft erfaring med det fra tidligere. Det er ikke et fuldtidsjob pt. men jeg tænker der skal bruges ca. 10-15 timer om ugen på det. 

Jeg tænker at indskuddet er 0 kr. - men af der så arbejdes uden løn i en periode (jeg får heller ikke løn fra shoppen). Så de rette betingelser taler vi os frem til. 

Så her har du muligheden for at komme løbende i gang med en webshop med god potentiale. Hvis du er interesseret stå kontakt mig - Flemming Mæhlisen på fm@fmsport.dk - og medsend din profil/CV. 

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dækningsbidraget på dine produkter? Det er jo væsentligt ift. hvor meget markedsføring der er råd til.

Det ser ud til at du havde overskud de første år, og siden hen en række underskud. Hvad er årsagen til det?

Er der gældsforpligtigelser udover bank?

Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tak for dine spørgsmål. 

DB forsøges at holdes på ca. 50%. 

Der har været nogle år med underskud, som skyldes svigtende salg/manglende fokus fra min side + investering i ny opgraderet website. Ligeledes ramte Coronaén omsætningen da det er meget sportsaktiviteterne som shoppen henvender sig til. 

Jeg/firmaet har en kassekredit, som jeg hæfter for - så det bliver ingen hæftelse for en ny partner. 

Hvis du er interesseret så send en pm på fm@fmsport.dk 

Mvh.

Flemming

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)