Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dav dejlige aminoer.. Giver gerne en god flaske vin eller 2 eller invitere dig med ind i denne her ide fordi vi mangler nok en der har lidt erfaring

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Mig og en partner havde faktisk fået lovning på og overtage en gammel kiosk med henblik på en gennemtænkt ide med henblik på online levering men en idiot til en den gamle ejer han skulle have afståelse på vi overtog hans forretning som var så ulækker og har haft lukket siden corona begyndte så han prøvede lige snøre os for 50.000 kr men ærlig snak vi havde ikke pengene de ekstra 50,000kr så det gjorde ondt da jeg er sikker på denne her plan efter noget tid kan være en rent overskuds forretning som bare i sidste ende ville køres af nogle unge friske gutter som bare pakkede og leverede men der er meget mere i det end bare det.
har familie som sidder i toppen af de forskellige menninghedsråd på Sjælland dvs at der er en utrolig stor ældre kundebase på omkring 800 ældre/(pensionister som nok aldrig ville bestille over en app men nu gør de det sku igennem menningenhedsrådet som de absolut stoler på
Julefester
Banko
fødseldage
listen er lang

hurtigt om mig selv 32år
arbejdet som team manager hos godaddy for nogle år tilbage men som kom coronaen og vendte alt på hovedet.
så har kørt store anlægs maskiner i et godt stk tid men mit hjerte er ved web

har ikke den bedste stavning i mig det er mere eller mindre ad helvedes til men det os derfor jeg ikke er forfatter fordi den øverste er stadigvæk skarp
har været top sælger hos 3mobil fandt ud til julefesten at jeg lå top 15 i hele danmark med salg af de mindre produkter så jeg kan sparke døre ind.




min bedsteven /partner kommer fra en sydhavnsØ hvor han er der måske 8 mor om året de har en turist båd med sightseeing osv.
Men han snakker perfekt dansk engelsk og en del andre sprog han har altid været en der har kunne holde tungen lige i munden og var sikker på det han gjorde og tager ikke domme risici men DET HER ER en fucking gamechanger han har nævnt det før men jeg grinede men han bad mig om at gå på internettet og lige tjekke det ud det skal siges han er total computer/teknisk helt ved siden af men hans andre skills blænder over som denne her ide den ø han kommer fra har succes på den måde de gør det på jeg har smagt 5-6 af dem i kbh men efter 5-6 af dem så fik jeg en han havde lavet jeg mener seriøst at det var det bedste jeg havde smagt i lang tid vi snakker om Konya kebab på nørrebro kan godt pakke sammen vi er hverken iværksætter eller gulddrenge vi er meget ydmyg men hans lille ide til et foretagende er noget der kunne gå helt amok i dk/kbh kan bevise at ligende byer som kbh er gået hen og blivet en succes


Forandring.
Pris.
Friskhed.
kvalitet.
tid.
mæthed.
opvelelse.

'jeg flyver på den lyserøde sky men dog ikke alligevel jeg er meget ærlig jeg hadet det men har arbejdet sort i et godt stk tid i anlægsbranchen har et fint forhold til banken men fik et afslag på art låne til en splinter ny madvogn men hahah fik ikke engang lov og forklare det men er os så træt af de kontanter

Vi har planen du har 100% nogle gode tiltag og husk vi igen er meget ydmyg og kommer for at lære og vi er med på at god viden ikke kommer gratis men vi er også åbne overfor det boss mann :)

Så ville høre hvad folk ville sige er smart i forhold til og få den madvogn op og stå har allerde en stadeplads klar den vogn skal kunne gå igennem check og få grøn pil hos fødevare myndigheden men skal man købe en gammel camping vogn og hive indmaden ud og lave den fra bunden af

vi har allerede mange aftaler på plads os med familie foretagende i på sydøen som kan gøre det hele mere nemt og økonomisk

jeg har et sommerhus i Liseleje må jeg registrere det som erhverv og køre det derfra så bare bruge et lille lager eller hvordan

Lad os få gang i noget debat her har vildt mange flasker rødvin så igang mine herrer

//de 2 lærlinge


undskylder for stave fejl
Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke rigtig komme med det ekspertindspark du efterspørger, men jeg hepper på jer.

Jeg har virkelig savnet en stabil online kiosk der kan levere efter kl. 20.  

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Du har lige mistet mig, både med inspark og som mulig kunde - du er åbenbart kun interessert i svar fra ‘mine herre’, og der er jeg altså diskvalificeret. 

I øvrigt har du så mange spørgsmål, at du ikke kan forvente at få dem besvaret for et ‘par flasker rødvin’, og så bærer dit indlæg præg af, at du er sælger - masser af varm luft og ikke ret meget subtans. Så gentænk dine spørgsmål, og undersøg mere selv, før du stiller dem her. 

MVH
KIrsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
TheBikeman:
men har arbejdet sort i et godt stk tid i anlægsbranchen


Du snyder i skat og så forventer du hjælp fra andre. :-)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TheBikeman:
undskylder for stave fejl
Det er helt ok - man behøver ikke at kunne stave for at drive en virksomhed.

Men der er god del andre ting og informationer i dit indlæg - der stikker i øjenene og som gør at du med sikkerhed ikke finder en seriøs samarbejdspartner / investor

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at ideen er meget svær at forstå? Er det en kiosk + online kiosk, som I vil lave, eller er det en madvogn med levering? 

Input i forhold til de forskellige ting afhænger i høj grad af, hvad ideen er, eller hvad det er, som I ønsker?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt hvad det er du vil og ikke vil.. Når du laver sådan et indlæg så husk at folk også skal kun læse det og forstår dig.. 

ikke alt mulig info som ikke har nåde med sagen af gøre.. 

Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, men det her er helt sort snak.

Prøv at beskrive din ide helt kort og præcist, og drop alle salgsflosklerne!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

TheBikeman:


hurtigt om mig selv 32år

'jeg flyver på den lyserøde sky men dog ikke alligevel jeg er meget ærlig jeg hadet det men har arbejdet sort i et godt stk tid i anlægsbranchen har et fint forhold til banken men fik et afslag på art låne til en splinter ny madvogn men hahah fik ikke engang lov og forklare det men er os så træt af de kontanter


skidt med staveefejl - men tror EN eneste ærligt person vil arbejde sammen med en der siger han har snydt i skat i en længere tid? Hvis du fanges i det på et tidspunkt, så er hele projektet da på  - dit sprog - RØVEN for alvor - og hvad skulle forhindre dig i, selv om du hadede det, at nappe lidt penge fra kiosken ned i egen lomme og snyde alle andre - inkl skat?

Det kan du godt skyde en hvid limpind efter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Luxer.dk Skrevet kl. 12:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at du har masser af engeri og mod på opgaven - og det er nok noget af det vigtigste.
Men hvis du ønsker hjælp, skal du nok prøve at præcisere dine spørgsmål.
Skær alle de lange forklaringer og dræmme væk, og skriv kun de helt konkrete spørgsmål.

Luxer.dk - Lamper og belysning til privat og erhverv

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)