Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kompetencer indenfor udvikling af app

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i gang med at starte min egen virksomhed, og jeg har allerede haft nogle gode og lange snakke med forskellige interessenter. Jeg har selv kompetencer indenfor salg, ledelse og marketing, men jeg mangler en partner til udvikling af den app, som skal være omdrejningspunktet i min idé. Så har du selv lyst, eller kender du nogen, som er ekspert på dette område, så hører jeg gerne fra dig.

Håbefulde hilsner
Shawn Memory
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shawn,

Hvis du har lidt mønter på lommen kan du hoppe på eksempelvis upwork og outsource til fjernøsten. Relativt billig måde at skabe et produkt, og så ejer du alt selv. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Lyngby
Tilmeldt 14. Aug 22
Indlæg ialt: 22
Fra  Mentalt Overskud Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Shawn,

jeg vil bare spørge dig om du har fundet nogen? Jeg er selv i markedet for at udvikle en APP, men det er jo en jungle derude!

De bedste hilsner Julie
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shawn. Som der bliver nævnt kan du købe udviklere i østen til billig penge. Husk dog, at de ofte springer over hvor gærdet er lavest for nemt at kunne byde under deres mange konkurrenter. Det er altid en god idé at have en  it-sikkerhedsnørd som også kan programmere med ind over.  Og voila, du har lige fundet mig.

Albert

Programmør og etisk hacker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)