Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om denne hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Vi er igang med at oprette nyt firma, og leder efter de detaljer der skal rettes - Vi håber I vil hjælpe:)

I kan finde hjemmesiden på bellinoxx.dk
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt se den er lavet fornylig og at den mangler en del mere indhold og finpudsning.

I skal da ialtfald se og få den gjort SSL sikker ellers går det ud over jeres seo.

Få lavet en blog eller mere tekstindhold med billeder af jeres produkter på nogle personer.

Få fjernet teksten "Kører på WordPress." nederst ser amatør agtigt ud.


 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjerne panikkede da jeg ikke kunne finde nogle former for kontaktoplysninger på forsiden :-).

Intet navn, ingen e-mail, ingen virksomhedsoplysninger osv. :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke at I regner med at det er den færdige hjemmeside? Ellers skal I have fyret dem der laver den.

Tilmeldt 10. Jul 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
WordPress var kort nede, og derfor var siden ikke optimal. Nu er siden igen, hvad den originalt var.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

JulieDN:
WordPress var kort nede, og derfor var siden ikke optimal. Nu er siden igen, hvad den originalt var.

Ok det sker :)

Hvis I laver et produkt som har en fejl så er min mening at I ikke skal sælge dette hvis det ikke passer til den kvalitet I ønsker at sælge - brug det selv eller smid det ud. Det koster men viser også kunderne at I ikke accepterer dårlig kvalitet af produkter.

I skal sikre jer at font er den samme på siderne og produktbillederne på forsiden bør være samme størrelse.

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bør læse følgende vejledning fra forbrugerombudsmanden:
forbrugerombudsmanden.dk/hvad-gaelder/markedsfoeringsloven/webshopguide/foer-salget/

Du kan finde gratis skabeloner til handelsbetingelser ved at søge på Google.
Tilmeldt 28. Jul 22
Indlæg ialt: 2
Fra  Compercent Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Uha JulieDN jeg må være helt ærlig med dig, din hjemmesidde ser sjusket ud.

Logoet er eksempelvis kun 70x70 pixels hvilket gør det slørret. På toppen af siden ses der både ordet "Kurv" og en kurv som symbol, der bægge leder til den samme side. Der er firkanter, måske istedet for emojis på toppen. Og når jeg går ned på nogle produkter, ændrer farverne på "Vælg muligheder"/"Føj til kurv". Alt dette fandt jeg på knap to minutter, og giver følelsen af usikkerhed, hvis jeg altså selv skulle købe dine produkter.

Det var måske ikke det du ønskede at høre, men frygt ej. Jeg vil kraftigt anbefale dig at starte forfra med din hjemmeside, eksempelvis med SquareSpace. Hvis du endnu ikke orker at skabe en HEL hjemmesidde fra starten af, så hop ind på Fiverr (eller amino.dk/freelancer). Jeg ved at på fiverr kan du få en meget fin hjemmesidde til cirka 730 kroner.

Håber det hjælper, hvis ik så skriv endelig :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej julieDN

Tillykke med din nye hjemmeside du er nu 0.02% færdig med din hjemmeside. så du mangler bare 99,98% før du er i luften med en seriøs webshop

Side har alt for meget mangler fra at være færdig til det vil være seriøst ved godt det kan lyde lidt hårdt, men du har flere fejl når man ser på side og går den lidt efter er man usikker på hvem man har med at gøre og søger man så på domain og telefonnummer får man to personer der ikke engang bor i nærhede af hinanden. Hvis jeg fik en besked om at checken den ud for et muligkøb vil jeg nok tro det var et scamsite, som kun var ude efter min oplysninger.. samt bryder den også cookies regler ved at oprette cookies ude information om dette. 

Ønsker dig alt held og lykke håber du får en fed hjemmeside.. men denne side skrammer bare folk væk.. 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Jeg ved ingenting om udseende, SEO, UI eller UX - det overlader jeg til eksperterne på de områder.
Jeg ved en hel masse om sikkerhed - og kan se at din hjemmeside er, sorry to say, et typisk eksempel på hvordan sikkerheden ikke skal være.

Jeg har brugt et minut på at undersøge et par ting, og fandt 7 ting som ikke er i orden. Rettere sagt: 7 ting som for en ondsindet hacker betegnes som slaraffenland. 

Jeg vil naturligvis ikke offentliggøre mine opdagelser. Derfor har jeg sendt dig en privatbesked.

Albert van Harten
Etisk hacker

En ting er sikkert: du ønsker ikke at få en hacker på besøg. Medmindre det er mig.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)