Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Debitoor er blevet købt af SumUp, og der er ikke styr på for mig grundliggende ting, så jeg skal have et fundet et nyt program, ikke for dyrt og gerne simpelt til små virksomheder.

Skal kunne køre regnskabsrapporter.

Forslag er velkommen og begrund gerne :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville teste mindst Dinero.dk - economic og er du meget vild, også Billy i 14 dg - 1 md ved at bogføre alt i hvert program, så ved DU hvad du bedst kan li

De har alle tre berettigede tilhængere men har også forskelligheder - lagerstyring osv hvis det er krav

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan hente en gratis 30 dages version af Uniconta, der indeholder alt hvad du har behov for, kører hurtigt, med priser fra 199,-/mdr.

Hent det fra vores hjemmesidehttps://dk-solutions.dk/

Med venlig hilsen
DK-Solutions ApS
Kell Jørgensen
info@dk-solutions.dk

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Luxer.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville tjekke e-conomic og dinero.
Du burde kunne se dit 'forbrug' i dit gamle system og dermed nemt kunne se hvilken 'pakke' og dermed pris du vil få i det ny.
Mig bekendt har alle en gratis trial, hvor jeg ville teste begge systemer i en periode.
Spørg evt også din revisor, som måske kan have anbefalinger, eller lige frem forskellige priser altså efter hvilket system du vælger.

Luxer.dk - Lamper og belysning til privat og erhverv

Fra Lyngby
Tilmeldt 14. Aug 22
Indlæg ialt: 22
Fra  Mentalt Overskud Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hejsa - jeg bruger Dinero og er utrolig glad for det. Det er meget brugervenligt, og der er hele tiden nye features, som gør tingene nemmere. Uanset hvad jeg ellers har undersøgt af programmer gennem årene, slår det bare ikke Dinero, synes jeg.

Bedste hilsner Julie
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag et kig på henholdsvis E-conomic & Dinero. Det er 2 rigtig gode programmer til det du er på udkig efter, derudover så har de begge en gratis prøve periode så du kan teste af hvilket program der passer til dig :) 

med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej GV.

Når du skriver "ikke for dyrt", så tag gerne et kig på www.multiregnskab.dk hvor prisen er 500 kr om året (300 kr for enkeltmandsvirksomheder) i stedet for de 2.500 - 4.000 kr der efterhånden er blevet normalt.

Der er ikke "bogførings-support", men hvis du selv har styr på debet/kredit eller benytter en bogholder/revisor, så er der penge at spare.

vh Steffen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen Bering Jensen / www.multiregnskab.dk:

Hej GV.

Når du skriver "ikke for dyrt", så tag gerne et kig på www.multiregnskab.dk hvor prisen er 500 kr om året (300 kr for enkeltmandsvirksomheder) i stedet for de 2.500 - 4.000 kr der efterhånden er blevet normalt.

Der er ikke "bogførings-support", men hvis du selv har styr på debet/kredit eller benytter en bogholder/revisor, så er der penge at spare.

vh Steffen

vil det leve op til digital bogføringslov eller er det mest for mindre enkeltmands?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Vi er lige nu ved at integrere elektronisk fakturering (begge veje) i Multi-Regnskab, men det er faktisk den eneste væsentlige ting der mangler.

Alle detaljerne for krav til bogføringssystemerne kommer først omkring oktober, men vi har helt styr på elektroniske bilag, historik/kontrolspor, moms-api, bankafstemning, sikkerhed, standard-kontoplan, etc.

Der er p.t. nogle ret ukonkrete formuleringer om "link til bogføringsvejledning" og "eksport af filer" som det er svært at forholde sig til, men det burde være overkommeligt.

Langt de fleste af vores kunder i dag er ApS'er.

vh Steffen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder fint - der er vel også krav om, at programmet så skal certificeres og  skal garantere brugerens regnskab og alle bilag i sikker sky i 5 år om jeg husker ret

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)